نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹

انیمه Frieren: Beyond Journey’s End ادامه پیدا می‌کند

سازندگان انیمه Frieren: Beyond Journey’s End به ادامه ساخت این انیمه اشاره کرده‌اند تا داستان فریرن و دو همراه او ادامه پیدا کند.

شب گذشته پخش بخش دوم فصل اول انیمه Frieren: Beyond Journey’s End به پایان رسید، اما طرفداران منتظر اعلامیه‌ای در مورد ادامه داستان انیمه هستند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهای خوشی برای طرفداران این انیمه در راه است. پس از پایان انیمه Frieren: Beyond Journey’s End در شب گذشته پیامی در پایان آن نمایش داده شد که نوشته بود «ماجراجویی به انده ادامه دارد.» انده منطقه‌ای در منطقه شمالی قاره است که در این منطقه قلعه پادشاه شیاطین قرار دارد.

در این مکان Aureole، منطقه‌ای که به‌نام بهشت شناخته می‌شود و هدف فریرن و گروهش است، نیز قرار دارد. همچنین اکانت رسمی ایکس انیمه Frieren: Beyond Journey’s End هم یک تصویر منتشر کرده است که پیامی مشابه را برای طرفداران داشت. تصویر درواقع از مانگا فریرن: فراتر از پایان سفر برداشته شده است که در آن شاهد فریرن هستیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

انیمه Frieren: Beyond Journey’s End ادامه پیدا می‌کند

اگرچه هنوز ساخت فصل دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End تایید نشده است، اما تحسین منتقدان و استقبال بینندگان می‌تواند باعث ادامه یافتن این انیمه در فصل بعدی شود. همچنین فصل اول تا اتفاقات قسمت ۶۱ مانگا را پوشش داده است و تنها نیمی از جلدهای منتشر شده را تاکنون در انیمه شاهد بودیم. البته پخش مانگا همچنان ادامه دارد و داستان آن در مانگا نیز به پایان نرسیده است.

بخش اول انیمه Frieren: Beyond Journey’s End در ۱۶ قسمت و بخش دوم در ۱۲ قسمت تولید و پخش شده‌اند. انیمه فریرن: پس از پایان سفر اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کانهیتو یامادا و سوکاسا آبه است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۲۰ پخش شد و تاکنون ۱۲ قسمت از مانگا آن نوشته و پخش شده است. کیچیرو سایتو وظیفه کارگردانی و توموهیرو سوزوکی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Frieren: Beyond Journey’s End را بر عهده دارند. 

وظیفه ساخت این انیمه هم بر عهده Madhouse، سازنده انیمه Hunter × Hunter و انیمه Overlord بوده است. انیمه Frieren: Beyond Journey’s End داستان شاه شیطان شکست خورده و گروه قهرمانان پیروز را دنبال می‌کند که به سرزمین خود بازگشته‌اند و پیش از اینکه از یکدیگر جدا شوند، مسیر و ماجراجویی ۱۰ساله خود را روایت می‌کنند. جادوگر فریرن، قهرمان هیمل، کشیش هایتر و جنگجو ایزن چهار عضور این گروه هستند که باید از یکدیگر خداحافظی کنند.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده