نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر نیمه دوم فصل سوم Chucky؛ افسارگسیختگی چاکی

تریلر جدیدی از سریال Chucky شبکه SyFy و USA Network در آستانه پخش نیمه دوم فصل سوم به اشتراک گذاشته شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از نیمه دوم فصل سوم سریال Chucky شبکه SyFy و USA Network پخش شده است. این تریلر بار دیگر چاکی در حال مرگ را به نمایش در می‌آورد؛ عروسکی که به‌عنوان اسباب‌بازی پسر کوچک رئیس جمهور آمریکا پا به کاخ سفید گذاشت. شما می‌توانید این تریلر را در کانال یوتیوب چاکی تماشا کنید. پخش قسمت‌های باقیمانده فصل سوم از تاریخ ۲۲ فروردین (۱۰ آوریل) شروع می‌شود  

دن مانچینی، خالق مجموعه فیلم‌های Child’s Play (بازی بچگانه) وظیفه خلق سریال Chucky را برعهده داشت که ماجراهای یک عروسک تسخیرشده را دنبال می‌کند. این محصول تلویزیونی به موضوعاتی نظیر قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها می‌پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می‌کند که خود را درگیر قتل‌های زنجیره‌ای می‌بینند. استقبال پرشور طرفدارها و منتقدها از فصل دوم باعث شد تا فصل سوم سریال چاکی رسما چراغ سبز تولید دریافت کند.

زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف در سریال چاکی به ایفای نقش می‌پردازند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، آلکس وینسنت و کریستین الیز ازجمله بازیگرهایی بودند که به‌عنوان مهمان در این نمایش حضور پیدا کردند. سریال Chucky یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌هایی بود که در سال ۲۰۲۱ روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال درام اسلشر ترسناک در بین ۱۰ سریال برتر درام شبکه‌های کابلی بین بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ ساله قرار گرفت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده