نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

پای نوا به دنیای سینمایی مارول باز می‌شود

یکی از مدیران اجرایی مارول اطلاعاتی در رابطه با پروژه در حال ساخت نوا در دنیای سینمایی مارول به اشتراک گذاشت.

در مصاحبه اخیر با وب‌سایت ComicBook، برد ویندربام، یکی از مدیران اجرایی شرکت مارول، سرانجام به پروژه نوا پرداخت و تأیید کرد که این استودیو درواقع به‌دنبال معرفی این قهرمان محبوب در دنیای سینمایی مارول است.

ویندربام همچنین درباره رویکرد جدید آن‌ها در شرکت مارول صحبت کرد. این صحبت‌ها پس از عملکرد ضعیف برخی از فیلم‌ها در گیشه و همچنین نتایج پایین‌تر از انتظار سریال‌هایشان در دیزنی پلاس صورت گرفت. مارول قصد دارد بیشتر تمرکز خود را روی فاز توسعه پروژه‌ها بگذارد، به‌جای اینکه تلاش کند تعداد پروژه‌های ساخته‌شده را افزایش دهد.

برد ویندربام گفت: «ما عاشق نوا هستیم. واقعا در مراحل اولیه توسعه‌ پروژه نوا قرار داریم. در استودیو مارول یک رویکرد جدید در پیش گرفته‌ایم. حالا بیشتر شبیه یک استودیوی سنتی شده‌ایم. ما در حال توسعه پروژه‌های بیشتری نسبت‌به آن‌هایی هستیم که واقعا تولید خواهیم کرد. برنامه‌هایی برای توسعه پروژه نوا وجود دارد. من هم عاشق نوا هستم و هم ریچ رایدر را دوست دارم. امیدوارم پروژه‌ی نوا به مرحله نمایش برسد. دنیا همیشه پر از آشفتگی است. همیشه مسائلی وجود دارند. باید این موارد را تجسم کنید تا اتفاق بیفتند، اما من دوست دارم روزی یک نمایش با محوریت نوا ببینم.»

شخصیت نوا که توسط مارو ولفمن و جان رومیتا خلق شد، برای اولین‌بار در سپتامبر ۱۹۷۶ در شماره The Man Called Nova از مجموعه کمیک‌های Super Adventures ظاهر شد. در دنیای کمیک، ریچارد رایدر به‌عنوان اولین نسخه این قهرمان شناخته می‌شود. او نوجوانی است که پس از به‌ارث‌بردن ناگهانی قدرت‌ها از کلاه فضایی رومن دی، آخرین نگهبان بازمانده از سپاه نوا، نیروی پلیس کهکشانی سیاره‌ی زاندار، به عضوی از آن‌ها  تبدیل می‌شود.

از زمان اولین حضور سپاه نوا در فیلم Guardians of the Galaxy طرفداران دنیای سینمایی مارول درباره‌ی ورود این قهرمان گمانه‌زنی می‌کنند. پروژه بدون عنوان نوا شرکت مارول برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ با انتخاب صابر پیرزاده، نویسنده سریال Moon Knight برای نوشتن این داستان لایو-اکشن معرفی شد. هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه یک فیلم سینمایی خواهد بود یا یک سریال که ازطریق دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده