نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲

کارگردان Knives Out برای ساخت دو فیلم با برادران وارنر همکاری می‌کند

رایان جانسون، کارگردان فیلم Knives Out و فیلم Star Wars: The Last Jedi برای ساخت دو فیلم با برادران وارنر قرارداد امضا کرد.

طبق گزارش رسانه ورایتی، شرکت T-Street متعلق به رایان جانسون و رام برگمن با برادران وارنر قرارداد تولید دو فیلم را امضا کرده است. جانسون و برگمن در بیانیه‌ای درباره این همکاری اعلام کردند: «تعهد دوباره مایکل دلوکا و پم عبدی به داستان‌گویی اورجینال و تجربه سینمایی باعث می‌شود برادران وارنر دیسکاوری به مکانی ایده‌آل برای کمک به ما در رساندن فیلمسازان مورد علاقه ما به مخاطبان سراسر جهان در مقیاسی گسترده تبدیل شود. از داشتن آن‌ها به‌عنوان شریک هیجان‌زده هستیم.»

درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا جانسون کارگردانی هیچ یک از دو فیلمی را که او و برگمن برای برادران وارنر خواهند ساخت، بر عهده خواهد گرفت یا خیر. شرکت T-Street Productions پیش از این از در تولید فیلم‌ Fair Play ساخته کلویی دومونت و فیلم American Fiction ساخته کورد جفرسون مشارکت داشت که هر دو در سال ۲۰۲۳ اکران شدند. همچنین آن‌ها از فیلم Snack Shack محصول سال ۲۰۲۴ که کارگردانی آن برعهده آدام کارتر رمایر بود، پشتیبانی کردند.

ریان جانسون

دلوکا و عبدی، روسای مشترک و مدیرعاملان گروه فیلم‌های سینمایی برادران وارنر، در بیانیه‌ای در رابطه با این قرارداد گفتند: «رایان و رام مغز متفکر پشت بسیاری از فیلم‌های فوق‌العاده سرگرم‌کننده هستند و یک زوج خلاقانه درخشان‌ هستند که در میان خانواده داستان‌گویان گروه فیلم‌های سینمایی برادران وارنر که برای اکران فیلم‌های عالی بیشتر برای سینماروها در سراسر جهان تلاش می‌کنند، کاملا در جای خودشان قرار خواهند گرفت. با ادامه سرمایه‌گذاری برادران وارنر دیسکاوری بر آینده‌ی سرگرمی برای مخاطبان در تمام سنین، ما از اینکه رایان و رام را درکنار خودمان داریم، بسیار هیجان‌زده هستیم.»

جانسون فعالیت کارگردانی خود را در سال ۲۰۰۵ با فیلم Brick با بازی جوزف گوردون-لویت آغاز کرد. او در ادامه کارگردانی فیلم The Brothers Bloom در سال ۲۰۰۸، فیلم Looper در سال ۲۰۱۲، فیلم Star Wars: The Last Jedi در سال ۲۰۱۷، فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ و فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در سال ۲۰۲۲ را برعهده گرفت. او درحال‌حاضر مشغول کار فیلم Knives Out 3 است که انتظار می‌رود فیلم‌برداری آن در اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز شود.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده