نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷

بازیگر فرندز در فصل دوم سریال Goosebumps بازی می‌کند

دیوید شویمر، بازیگر سریال Friends قرار است نقش اصلی فصل دوم سریال Goosebumps دیزنی پلاس را بر عهده داشته باشد.

سریال Goosebumps که محصول مشترک بخش تلویزیونی دیزنی و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز است، براساس مجموعه داستان‌های پرفروش Goosebumps اثر آر.ال. استاین از انتشارات Scholastic ساخته شده است. هر فصل از این مجموعه تلویزیونی داستانی جدید، فضایی متفاوت و بازیگران تازه‌ای را به تصویر می‌کشد. حالا دیوید شویمر، بازیگر سریال Friends قرار است نقش اصلی فصل دوم سریال Goosebumps را بازی کند.

فصل دوم سریال Goosebumps ماجرای دو خواهر و برادر نوجوان است که با کشف تهدیدی در حال ظهور، زنجیره‌ای از اتفاقات را رقم می‌زنند که منجر به آشکار شدن یک راز عمیق می‌شود. درحالی‌که آن‌ها به کاوش در ناشناخته‌ها می‌پردازند، درگیر داستانی ترسناک از ناپدید شدن مرموز چهار نوجوان در سال ۱۹۹۴ می‌شوند. دیوید شویمر نقش آنتونی را بازی می‌کند. آنتونی استاد سابق گیاه‌شناسی و پدر مطلقه‌ای است که دوقلوهای نوجوان دارد.

پنج نوجوان در حال فریاد زدن در سریال Goosebumps

زندگی او با مسئولیت مراقبت از یکی از والدین مسن‌اش و گذراندن تعطیلات تابستانی با فرزندانش، دستخوش آشفتگی می‌شود. این سریال توسط نیکلاس استولر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی فیلم The Muppets و راب لترمن کارگردان فیلم Detective Pikachu ساخته شده است. آن‌ها به‌همراه هیلاری وینستتون، تهیه‌کننده سریال Community، نیل اچ. موریتز، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های سریع خشن، آیلی لوچزه، تهیه‌کننده اجرایی فیلم Clifford the Big Red Dog، پاون شتی تهیه‌کننده سریال The Boys، کانر ولچ تهیه‌کننده سریال Platonic، کیتلین فریدمن، تهیه‌کننده اجرایی سریال Stillwater و ارین اومالی تهیه‌کننده سریال New Girl به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه همکاری می‌کنند.

دیوید شویمر، بازیگر نامزد سه جایزه امی اخیرا در فیلم Little Death بازی کرده است. این فیلم که دارن آرونوفسکی تهیه‌کننده آن است، در ماه ژانویه در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. به‌تازگی، دیوید شویمر در سریال سیتکام Intelligence به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و بازیگر اصلی حضور داشت که با یک قسمت ویژه در شبکه پیکاک به پایان رسید. همچنین شویمر در قسمتی از سریال Extrapolations محصول اپل تی‌وی پلاس به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر بیشتر به‌خاطر ایفای نقش راس گلر در سریال Friends شناخته می‌شود که اولین نامزدی جایزه امی را برای او به ارمغان آورد. دومین نامزدی او برای بازی در نقش رابرت کارداشیان در سریال The People v. O.J. Simpson: American Crime Story ساخته رایان مورفی بود. او همچنین در سریال Band of Brothers، سریال Curb Your Enthusiasm و انیمیشن‌های Madagascar حضور داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده