نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۳

اولین تریلر فیلم Beetlejuice 2 بازگشت مایکل کیتون را نشان می‌دهد

برادران وارنر اولین تریلر فیلم Beetlejuice Beetlejuice با بازی جنا اورتگا را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت مایکل کیتون هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر دنباله فیلم Beetlejuice منتشر شده است. برادران وارنر بامداد امروز اولین تریلر فیلم Beetlejuice Beetlejuice را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات فیلم و بازگشت شخصیت‌های قسمت اول تا حضور شخصیت‌های جدید هستیم. در پایان اولین تریلر فیلم Beetlejuice 2 بازگشت مایکل کیتون در نقش بیتل جوس نمایش داده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Beetlejuice Beetlejuice، سه عضو خانواده دیتز پس از یک تراژدی غیر منتظره خانوادگی به خانه در وینتر ریور بازگشته‌اند. زندگی لیدیا همچنان توسط بیتل‌جوس تسخیر است و پس از اینکه آسترید، دختر نوجوان و غیر قابل کنترل او مدل مرموز شهر را در اتاق زیر شیروانی کشف می‌کند، به‌طور تصادفی باعث باز شدن دروازه افترلایف می‌شود و باعث زیرورو شدن همه‌چیز خواهد شد. باتوجه‌به مشکلاتی که در هر دو دنیا وجود دارد، حالا تنها مسئله زمان است که کسی نام بیتل‌جوس را سه بار بگوید و شیطان بدجنس با هرج‌و‌مرج خود بازگردد.

مایکل کیتون در نقش بیتل‌جوس، جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، کاترین اوهارا در نقش دلیا دیتز، مونیکا بلوچی در نقش همسر بیتل‌جوس، ویلم دفو در نقش کارآگاه روح، جاستین ثرو در نقش روری، بورن گورمن و آرتور کانتی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Beetlejuice Beetlejuice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Beetlejuice را بر عهده دارد. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند.

فیلم Beetlejuice Beetlejuice در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Beetlejuice که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود، در سال ۱۹۸۸ روی پرده‌های سینما رفت و ضمن تحسین منتقدان و تماشاگران، این فیلم کمدی، ترسناک و ماورایی موفق شد نزدیک به ۷۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم بیتل‌جوس موفق شد در مراسم اسکار ۱۹۸۹ جایزه اسکار بهترین گریم را دریافت کند و همچنین نامزد دریافت ۲ جایزه از مراسم بفتا شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده