نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

منتظر بازگشت کیلین مورفی در فیلم پیکی بلایندرز باشید

استیون نایت تأیید کرد که کیلین مورفی در فیلم پیکی بلایندرز نقش توماس شلبی را تکرار خواهد کرد و فیلم‌برداری این فیلم از سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

مدتی قبل استیون نایت، خالق پیکی بلایندرز، در مصاحبه با مجله RadioTimes اعلام کرد که نگارش فیلم‌نامه فیلم Peaky Blinders روبه پایان است. اکنون استیون نایت در گفت‌وگو با نشریه Birmingham World رسما تأیید کرد که کیلین مورفی، بازیگر برنده جایزه اسکار، دوباره برای ایفای نقش تامی شلبی در این فیلم مورد انتظار باز خواهد گشت. دنباله سریال درام جنایی تحسین‌شده پیکی بلایندرز شبکه BBC در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ جلوی دوربین می‌رود.

استیون نایت در سال ۲۰۲۱ و پس از رسیدن قطار سریال Peaky Blinders به ایستگاه پایانی با فصل ۶ از برنامه خود برای تولید یک فیلم از این مجموعه خبر داد. این کارگردان و نویسنده نامزد جایزه اسکار در ادامه گفت که انتظار شروع تولید این پروژه در اواخر سال جاری را دارد. استیون نایت اظهار داشت: «[کیلین مورفی] قطعا برای بازی [در فیلم پیکی بلایندرز] برمی‌گردد. درنهایت فیلم‌برداری این فیلم در ماه سپتامبر در دیگبث [انگلستان] آغاز می‌شود.»

چندی قبل کیلین مورفی در گفت‌وگو با مارگو رابی، یکی از طرفدارهای پروپاقرص سریال Peaky Blinders اعلام کرد که از نقش‌آفرینی در فیلم‌های مجموعه استقبال می‌کند. سریال پیکی بلایندرز در طول ۶ فصل از ماه سپتامبر ۲۰۱۳ تا ماه آوریل ۲۰۲۲ تقدیم طرفدارها شد. این سریال درام جنایی در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام جریان دارد و تحول تدریجی توماس شلبی با بازی کیلین مورفی از یک جنایتکار خیابانی به تاجری موجه و عضو پارلمان را به نمایش در می‌آورد.

پل اندرسون در نقش آرتور شلبی، سوفی راندل در نقش آیدا شلبی، فین کول در نقش مایکل گری، تام هاردی در نقش آلفی، آنیا تیلور-جوی در نقش جینا گری، برایان گلیسون در نقش جیمی مک‌کاورن، نیل مسکل در نقش وینستون چرچیل و سم کلفلین در نقش ازوالد موزلی، از دیگر بازیگرهایی بودند که در سریال Peaky Blinders به ایفای نقش پرداختند. هنوز معلوم نیست که کدام یک از این هنرپیشه‌ها برای بازی در فیلم پیکی بلایندرز باز خواهند گشت.

در گذشته رسانه بلومبرگ گزارش داد که شبکه نتفلیکس در حال ساخت دو سریال فرعی از Peaky Blinders است. ظاهرا یکی از این دو نمایش دنباله‌ای برای سریال پیکی بلایندرز خواهد بود که دهه‌ها پس از پایان داستان در بوستون قرن بیستم اتفاق می‌افتد. نمایش دیگر روی کاراکتر پالی گری، مادر سالار قبیله جنایتکار شلبی تمرکز دارد که هلن مک‌کروری فقید نقش آن را در سریال اصلی بازی کرد. البته هنوز تولید این دو سریال اسپین-آف رسما تأیید نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده