نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۱

اولین تصاویر فیلم Beetlejuice 2 مایکل کیتون و جنا اورتگا را نشان می‌دهد

برادران وارنر به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم Beetlejuice Beetlejuice با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی دنباله فیلم Beetlejuice منتشر شده است. برادران وارنر به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم Beetlejuice Beetlejuice را منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد حضور مایکل کیتون در نقش بیتل‌جوس هستیم. در تصویر دوم فیلم Beetlejuice 2 شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، کاترین اوهارا در نقش دلیا دیتز و جاستین ثرو در نقش روری هستیم که در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

مایکل کیتون در نقش بیتل جوس در فیلم Beetlejuice Beetlejuice

جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، کاترین اوهارا در نقش دلیا دیتز و جاستین ثرو در نقش روری در فیلم Beetlejuice Beetlejuice

گفته می‌شود که به‌زودی اولین تریلر رسمی فیلم Beetlejuice Beetlejuice منتشر خواهد شد، اما برادران وارنر تاکنون زمانی برای پخش این تریلر اعلام نکرده است. بااین‌حال به‌تازگی ۳۰ ثانیه از تریلر فیلم Beetlejuice 2 فاش شده است که این تیزر درواقع برای پخش در سالن‌های سینما و پخش از تلویزیون ظاهرا در نظر گرفته شده است. در هر حال تصاویر منتشر شده اولین نگاه رسمی از فیلم Beetlejuice Beetlejuice را به ما ارائه می‌دهد.

مایکل کیتون در نقش بیتل‌جوس، جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، کاترین اوهارا در نقش دلیا دیتز، مونیکا بلوچی در نقش همسر بیتل‌جوس، ویلم دفو در نقش کارآگاه روح، جاستین ثرو در نقش روری، بورن گورمن و آرتور کانتی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Beetlejuice Beetlejuice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Beetlejuice را بر عهده دارد. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند.

فیلم Beetlejuice Beetlejuice در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Beetlejuice که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود، در سال ۱۹۸۸ روی پرده‌های سینما رفت و ضمن تحسین منتقدان و تماشاگران، این فیلم کمدی، ترسناک و ماورایی موفق شد نزدیک به ۷۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم بیتل‌جوس موفق شد در مراسم اسکار ۱۹۸۹ جایزه اسکار بهترین گریم را دریافت کند و همچنین نامزد دریافت ۲ جایزه از مراسم بفتا شود.


منبع UPI
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده