نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵

تریلرهای جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها | طرف خود را انتخاب کن

شبکه HBO دو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر کرده است که طرفداران را به انتخاب یکی از طرفین جنگ دعوت می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلرهای جدیدی از فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شده است. همانطور که روز گذشته وعده داده شده بود، شبکه HBO امروز دو تریلر جدید از را فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر کرده است که یک تریلر تمرکزش روی تیم سیاه و تریلر دیگر روی تیم سبز است که قرار است شاهد رویارویی و نبرد بین این دو گروه باشیم. تریلر طرفداران را به انتخاب یکی از طرفین جنگ دعوت می‌کند و در طول تریلرها شاهد نمایش تصاویر زیادی هستیم. در ادامه می‌توانید این دو تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

همچنین در پایان این تریلرها سرانجام مشخص شد که پخش فصل دوم سریال House of the Dragon از تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) از شبکه HBO و سرویس استریم مکس آغاز خواهد شد. فصل دوم سریال خاندان اژدها در ۸ قسمت تولید شده است که در ماه ژوئن باید با آثاری چون فصل چهارم سریال The Boys، سریال The Acolyte و فصل سوم سریال The Bear رقابت کند که بدون شک ماه هیجان‌انگیزی برای سریال بازها خواهد بود.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین، تام تیلور، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا، کیران بیو، تام بنت، وینسنت رگان و ابوبکر سلیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خاندان اژدها حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده