نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵

فیلمی براساس بازی The Sims به تهیه‌کنندگی مارگو رابی در دست ساخت است

مارگو رابی تهیه‌کنندگی فیلمی براساس بازی The Sims و به کارگردانی یکی از سازندگان فصل اول سریال لوکی را بر عهده گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، اقتباس سینمایی تازه‌ای براساس یک مجموعه بازی دیگر در دست ساخت است. مجموعه بازی The Sims جدیدترین بازی ویدیویی است که اقتباس سینمایی آن در دست ساخت است. کیت هرون، کارگردان فصل اول سریال Loki وظیفه کارگردانی فیلم The Sims را بر عهده دارد و علاوه‌بر کارگردانی، هرون به‌همراه بریانی ردمن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

استودیو فیلمسازی LuckyChap که توسط مارگو رابی، تام آکرلی، جوزی مک‌نامارا و سوفیا کر مدیریت می‌شود و در ساخت فیلم Barbie نقش داشته است، وظیفه تولید فیلم سیمز را بر عهده دارد. الکترونیک آرتز، سازنده بازی‌های Sims نیز بخشی از تیم خلاقیت و تولید فیلم آن خواهد بود. در حال حاضر استودیوها و سرویس‌های استریم زیادی به‌دنبال دریافت و خرید حق تولید و پخش فیلم The Sims هستند و رقابت داغی شکل گرفته است.

مارگو رابی

بازی The Sims یک بازی شبیه‌سازی کامپیوتری است که در آن بازیکن باید با ساخت آواتار و شخصیت خود به زندگی در دنیای آن بپردازند و با انجام کارهای مختلف باعث رشد توانایی‌ها و روابط اجتماعی شخصیت شوند و حتی یک زندگی را تشکیل دهند. درنهایت هم شخصیت بازی پیر می‌شود و فوت می‌کند، اما بازیکن می‌تواند با فرزندان آن به بازی ادامه دهد و در مجموع هدف بازی مدیریت یک یا چند شخصیت در یک خانه است.

اولین بازی Sims در سال ۲۰۰۰ عرضه شد و در ادامه سه نسخه دیگر از این بازی تولید و عرضه شده و تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از این مجموعه بازی به فروش رفته است. هم‌اکنون الکترونیک آرتز در حال ساخت بازی The Sims 5 است. کیت هرون اخیرا به‌عنوان کارگردان به فصل دوم سریال The Last of Us اضافه شده است و فیلم The Sims قرار است اولین تجربه جدی کارگردانی او در سینما باشد. استودیو LuckyChap نیز طی این سال‌ها آثاری چون فیلم باربی، فیلم I, Tonya، فیلم Promising Young Woman، فیلم Birds of Prey و فیلم Saltburn را تولید و عرضه کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده