نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر فیلم The Fall Guy؛ رایان گاسلینگ در جست‌وجوی بازیگر گم‌شده

شرکت یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم The Fall Guy با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم The Fall Guy (بلاگردان) با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت را به اشتراک گذاشته است. این تریلر بدل‌کاری‌ با نام کلت سیورز را به نمایش می‌گذارد که درگیر ماجراجویی جدیدی برای یافتن یک ستاره سینمایی گم‌شده می‌شود. شما می‌توانید این تریلر را در کانال یوتیوب یونیورسال تماشا کنید. این فیلم در تاریخ ۱۴ اردیبهشت (۳ مه) روی پرده سینما می‌رود.

فیلم The Fall Guy داستان بدل‌کاری با نام کلت سیورز را روایت می‌کند که از دوران اوج فاصله گرفته است. این بدل‌کار مشغول کار در پروژه‌ای می‌شود که مدت‌ها پیش با بازیگر اصلی آن همکاری داشت، اما جای او را به بدل‌کار دیگری داده بودند. ماجرا از جایی شروع می‌شود که ستاره‌ این پروژه به‌طور ناگهانی ناپدید می‌شود. اکنون این قهرمان باید یک ستاره سینمایی را پیدا کند، به افشای یک توطئه بزرگ بپردازد و برای بازیافتن عشق زندگی خود تلاش کند.

دیوید لیچ، کارگردان فیلم Bullet Train (قطار سریع‌السیر) سکان هدایت فیلم اکشن The Fall Guy را در دست داشت و درو پی‌یرس، نویسنده‌ فیلم Fast and Furious: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین: هابز و شاو) فیلم‌نامه‌ آن را قلم زد. گایمون کاسدی، کلی مک‌کورمیک و دیوید لیچ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ پروژه فعالیت داشتند. فیلم بلاگردان براساس سریال The Fall Guy با نقش‌آفرینی لی میجرز تولید شد که در دهه ۱۹۸۰ از شبکه‌ ABC به نمایش درآمد.

رایان گاسلینگ، بازیگر فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، امیلی بلانت، بازیگر فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا)، آرون تیلور-جانسون، بازیگر فیلم Nocturnal Animals (حیوانات شب‌زی)، هانا وادینگهام، بازیگر سریال Ted Lasso (تد لاسو)، استفانی هسو، بازیگر سریال The Path (مسیر) و ترزا پالمر، بازیگر فیلم The Sorcerer's Apprentice (شاگرد جادوگر)، ازجمله بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فیلم بلاگردان نقش‌آفرینی کردند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده