نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲

پوسترهای جدید فصل دوم خاندان اژدها منتشر شد | اعلام زمان پخش تریلر بعدی

شبکه HBO پوسترهای جدیدی از فصل دوم سریال House of the Dragon را منتشر کرده است که تاریخ پخش تریلر جدید این سریال را اعلام می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای تازه‌ای از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شده است. شبکه HBO امروز ۶ پوستر جدید از فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر کرده است که این پوسترها درواقع طرفین جنگ تارگرین‌ها را نشان می‌دهد که به دو گروه قرمز و سبز تقسیم شده‌اند که شعار «همه باید انتخاب کنند» روی آن نقش بسته است. همچنین تریلر جدید فصل دوم سریال House of the Dragon فردا منتشر خواهد شد، اما پیش از آن می‌توانید پوسترهای جدید این سریال را مشاهده کنید:

پوستر مت اسمیت در فصل دوم سریال House of the Dragon

پوستر اما دارسی در فصل دوم سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین، تام تیلور، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا، کیران بیو، تام بنت، وینسنت رگان و ابوبکر سلیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خاندان اژدها حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.

پخش فصل دوم سریال House of the Dragon که در ۸ قسمت تولید شده است، از ماه ژوئن (خرداد یا تیر) از شبکه HBO و سرویس استریم مکس آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود فردا تاریخ دقیق آن اعلام شود. همچنین مارتین پیش از این وعده داده بود که سریال خاندان اژدها در ۳ تا ۴ فصل تولید و پخش خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده