نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲

اولین تریلر فیلم Alien: Romulus بازگشت ترسناک زنومورف‌ را نشان می‌دهد

استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Alien: Romulus را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر ترسناک و جذاب زیادی هستیم.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم جدید بیگانه منتشر شده است. استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Alien: Romulus را منتشر کردند که این تریلر وعده بازگشت به ریشه‌های مجموعه فیلم Alien را می‌دهد. در طول تریلر خدمه سفینه مورد حمله زنومورف‌ها قرار می‌گیرند و داستان فیلم در مورد گروهی از استعمارگران فضایی است که در یک ایستگاه فضایی متروکه در حال گشت‌زنی هستند که حالا قرار است وحشتناک‌ترین و ترسناک‌ترین تجربه زندگی در کهکشان را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر فیلم Alien: Romulus نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر فیلم Alien: Romulus

فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead، فیلم Don’t Breathe و فیلم The Girl in the Spider's Web، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه را بر عهده دارد رودو سایگرز، کارگردان و نویسنده فیلم Don't Breathe 2 در نوشتن فیلمنامه فیلم Alien: Romulus به آلوارز کمک کرده است. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید می‌شود و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien خواهد بود.

ریدلی اسکات که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه محصول سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته و برای کارگردانی دو قسمت اخیر آن بازگشته بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسکات فری در قسمت جدید فیلم Alien حضور دارد. گفته می‌شود که اتفاقات این فیلم بین اتفاقات دو فیلم اول بیگانه و فیلم Aliens جریان خواهد داشت. کیلی اسپینی، ایزابلا مرسد، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و ایلن وو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Romulus جدید حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Alien: Romulus برای اکران در تاریخ ۱۶ آگست (۲۶ مرداد) برنامه‌ریزی کرده است. همچنین سریال Alien توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده