نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱

ویدیوهای فیلم Godzilla x Kong | آشنایی کینگ کونگ با گوریل کوچک

برادران وارنر به‌تازگی چند ویدیو رسمی از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire منتشر کرده که تمرکز آن روی کینگ کونگ است.

تنها ۹ روز تا اکران فیلم Godzilla x Kong باقی‌مانده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوهای جدیدی از دنباله فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شده است. صفحه یوتیوب راتن تومیتوز به‌تازگی چند ویدیو رسمی از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را به اشتراک گذاشته است که در اولین ویدیو کینگ کونگ به سطح زمین می‌آید تا گودزیلا را برای همکاری و کمک فرا بخواند. بااین‌حال گودزیلا به سرعت به کینگ کونگ در مصر حمله می‌کند و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ویدیو دوم شاهد اولین ملاقات کینگ کونگ با مینی کونگ هستیم که اولین ملاقات آن‌ها قرار نیست خیلی خوب پیش برود، اما ظاهرا کینگ کونگ قرار است به این کونگ کوچک کمک کند:

دانلود از آپارات

در ویدیو سوم فیلم Godzilla x Kong: The New Empire شاهد آسیب دیدگی و خستگی کینگ کونگ از مبارزه احتمالی با اسکار کینگ هستیم که در ادامه می‌توانید شاهد این ویدیو نیز باشید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشر شده، اتفاقات فیلم Godzilla x Kong: The New Empire پس از حوادث فیلم Godzilla vs. Kong جریان دارد که گودزیلا و کونگ با یک تهدید جدید ناشناخته و پنهان که تاکنون کشف نشده مواجه می‌شوند که به دنیای ما آمده است و گودزیلا و کونگ به‌تنهایی توانایی شکست آن را ندارند که این تهدید موجودیت آن‌ها و حیات ما را به چالش می‌کشد. این خلاصه داستان طرفداران را به ادامه نبرد هیولاهای عظیم الجثه دعوت می‌کند که زندگی بشر به آن‌ها گره خورده است.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در تاریخ ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده