نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۸

مراحل فیلمبرداری فیلم Wolf Man با انتشار اولین تصویر آغاز شد

یونیورسال و بلوم‌هاوس با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید بازسازی ترسناک فیلم Wolf Man خبر داده‌اند.

یونیورسال و بلوم هاوس در حال ساخت بازسازی از فیلم مرد گرگ نما هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم ترسناک وارد مراحل تولید شده است. استودیو بلوم‌هاوس با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Wolf Man خبر داده است. در این تصویر شاهد حضور لی ونل با کلاکت فیلم‌برداری هستیم که روز اول تولید فیلم را نشان می‌دهد که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

لی ونل در اولین روز فیلمبرداری فیلم Wolf Man

لی ونل با سابقه کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3، فیلم Upgrade و فیلم The Invisible Man وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wolf Man را بر عهده دارد که کوربت تاک، لورن شاکر بلوم و ربکا آنجلو در نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک به ونل کمک کرده‌اند. کریستوفر ابوت و جولیا گارنر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wolf Man حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم ترسناک داستان مردی را دنبال می‌کند که باید از خانواده‌اش دربرابر یک شکارچی کشنده و درنده محافظت کند.

فیلم Wolf Man برای اکران در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این رایان گاسلینگ قرار بود نقش اصلی فیلم مرد گرگ‌نما را بازی کند که به علت تداخل برنامه‌ها از این پروژه جدا شد که در آن زمان درک سیانفرنس، کارگردان فیلم‌های Blue Valentine و The Place Beyond the Pines قرار بود این فیلم ترسناک را کارگردانی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده