نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۹

تریلر جدید فیلم Furiosa ماجراجویی دیوانه‌وار در دنیای مد مکس را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شده است که ماجراجویی ایمپریتر فیوریوسا با بازی آنیا تیلور جوی را نشان می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شده است. برادران وارنر امروز دومین تریلر رسمی فیلم Furiosa را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد ماجراجویی ایمپریتر فیوریوسا از دوران کودکی تا جوانی هستیم که برای مبارزه با جنگ‌سالار دمنتوس و بازگشت به خانه تلاش می‌کند و حتی او ظاهرا قرار است با ایمورتان جو برای مبارزه با این شخصیت شرور همکاری کند. در پایان شاهد ظاهر نهایی فیوریوسا هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا، کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس، ناتان جونز در نقش ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش اورگانیک مکانیک، کوادن بیلز، لاکی هیوم، آلایلا براون، تام برک و دنیل وبر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرج میلر وظیفه کارگردانی فیلم و نوشتن قسمت جدد فیلم Mad Max را بر عهده داشته که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرده است.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی جریان دارد و ماجراهای فیوریوسای جوان را دنبال می‌کند که از مکان سبز ربوده می‌شود و به‌دست یک گروه بزرگ از موتورسواران یاغی به رهبری وارلرد دمنتوس می‌افتد. آن‌ها با عزیمت به دنیای ویستلند با قلعه‌ای رو‌به‌رو می‌شوند که توسط ایمورتان جو اداره می‌شود. درحالی‌که دو ستمگر برای تسلط می‌جنگند، فیوریوسا باید مصیبت‌های زیادی را پشت سر بگذارد تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۷۵.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم موفق شد ۶ جایزه اسکار را نیز به خانه ببرد. اتفاقات فیلم Furiosa قرار است ۱۵ سال پیش از اتفاقات فیلم Mad Max: Fury Road جریان داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده