نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰

تریلر سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان بازگشت شرارت را نشان می‌دهد

لوکاس فیلم اولین تریلر رسمی سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت سیث هستیم.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال بعدی دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است. همانطور که لوکاس فیلم پیش از این وعده داده بود، امروز اولین تریلر رسمی سریال The Acolyte را منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت مرموزی هستیم که با یک استاد جدای در حال مبارزه است و در ادامه شاهد آموزش جدای‌های جوان هستیم و در پایان یک ارباب سیث نمایش داده می‌شود که قدرت زیادی دارد. بااین‌حال هویت این شخصیت فعلا نامشخص است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پخش سریال The Acolyte از روز سه‌شنبه، ۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) با انتشار همزمان دو قسمت اول از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و قسمت‌های مابقی به شکل هفتگی پخش خواهند شد. همچنین پوستر دیگری از  سریال The Acolyte  منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید سریال The Acolyte

آماندلا استنبرگ، لی جونگ-جه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاکینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری-ان ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لیویوا، جوناس سوتامو، دین-چارلز چپمن، مارگاریتا لیویوا و ایمی سانگ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد که کارگردانی دو قسمت از این سریال را به‌همراه کوگونادا، الکس گارسیا لوپز و هانل کالپپر نیز انجام داده است.

سریال جدید جنگ ستارگان به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. یک پادوان (شاگرد) سابق دوباره با استاد جدای خود برای تحقیقات در مورد یک مجموعه از جنایات مرتبط به یکدیگر در حال همکاری است، اما آن‌ها متوجه می‌‌شوند نیرویی که با آن مواجه هستند شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که در ابتدا انتظارش را داشتند.

اتفاقات سریال The Acolyte حدود ۱۰۰ سال پیش از حوادث فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در اواخر دوران های ریپابلیک جریان دارد. پیش از این دافنه کین وعده داده بود که تمرکز این سریال قرار است روی گروه شرور سیث باشد. این اتفاق درواقع برای اولین‌بار در اقتباس‌های جنگ ستارگان رخ می‌دهد که تمرکز یک فیلم یا سریال روی اربابان شرور سیث باشد. سریال The Acolyte در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده