نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر فیلم ماه سرکش ۲؛ تقابل جنگجویان انقلابی و امپراتوری

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon Part Two: The Scargiver به کارگردانی زک اسنایدر را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon Part Two: The Scargiver (ماه سرکش بخش دوم: زخم‌زننده) به کارگردانی زک اسنایدر را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر کورا و دیگر جنگجویان انقلابی را در تلاش برای دفاع از یک مستعمره آرام و صلح‌طلب در لبه کهکشان نشان می‌دهد. این فیلم در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۹ آوریل ۲۰۲۴) از شبکه نتفلیکس تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر فیلم Rebel Moon Part Two: The Scargiver

در خلاصه داستان Rebel Moon: The Scargiver می‌خوانیم: «این فیلم ماجراهای قهرمانانه کورا و جنگجویان بازمانده را ادامه می‌دهد. آن‌ها آماده می‌شوند تا همه چیز را فدا کنند و درکنار مردم شجاع ولد بجنگند تا از یک دهکده صلح‌جو دفاع کنند؛ سرزمینی تازه برای کسانی که وطن خود را حین مبارزه با مادرورلد از دست دادند. جنگجویان در آستانه نبرد باید با حقایق گذشته خود روبه‌رو شوند که هر کدام دلیل مبارزه آن‌ها را آشکار می‌کند. همان‌طور که کل قوای قلمرو به مهار شورش روبه رشد می‌پردازند، پیوندهای ناگسستنی شکل می‌گیرند، قهرمانان ظهور می‌کنند و افسانه‌ها پدید می‌آیند.»

سوفیا بوتلا، جایمن هانسو، اد اسکرین، میخیل هایسمان، به دونا، ری فیشر، استاز نیر، فرا فی، کلوپاترا کولمن، استوارت مارتین، اینکوار سیگورثون، آلفونسو هررا، کری الویس، ریان ریس، ای دافی، اسکای یانگ، شارلوت مگی و آنتونی هاپکینز (صداپیشه جیمی) در فیلم Rebel Moon Part Two بازی می‌کنند. زک اسنایدر نه‌تنها سکان هدایت هر دو قسمت ماه سرکش را در دست داشت، بلکه درکنار شی هتن، و کرت جانستاد فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده