نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۱

ریبوت فیلم Blade مارول با جدایی یکی از بازیگران خود مواجه شد

به‌تازگی آرون پیرس تایید کرده است که او دیگر قرار نیست در ریبوت فیلم Blade از دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد.

ریبوت فیلم Blade تاکنون با تغییرات زیادی مواجه شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران فیلم از حضور در آن انصراف داده است. آرون پیرس در مصاحبه اخیر خود با ورایتی فاش کرد که او دیگر بخشی از فیلم بلید نیست. او توضیح داد که او دیگر قرار نیست بخشی از این فیلم باشد. او اخیرا در قسمت پیش درآمد فیلم شیر شاه صداپیشگی شخصیت موفاسا را بر عهده داشته است. بااین‌حال مشخص نیست که پیرس قرار بود نقش چه شخصیتی را بازی کند و چه بازیگری قرار است جای او را در فیلم Blade بگیرد.

آرون پیرس

در هر حال ماهرشالا علی در نقش نقش اریک بروکس ملقب به بلید، میا گاث و دلروی لیندو همچنان قرار است در فیلم Blade حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. يان ديمانج، کارگردان فیلم White Boy Rick وظیفه کارگردانی فیلم بلید را بر عهده دارد و مایکل گرین، نویسنده آثاری چون فیلم Logan و فیلم Blade Runner 2049 را برای بازنویسی فیلمنامه ریبوت فیلم Blade استخدام شده است. بودجه فیلم ظاهرا به کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است.

فیلم Blade قرار است در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران شود. گفته می‌شود که فیلم بلید قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شود. مارول برخلاف سیاست گذشته خود اکنون تصمیم به تولید آثار بیشتری با درجه سنی بزرگسال گرفته است که فیلم Deadpool 3، ریبوت فیلم Blade، سریال Echo و انیمیشن Marvel Zombies بخشی از آن هستند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده