نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸

پوستر جدید انیمه Blue Box دو شخصیت اصلی داستان را نشان می‌دهد

به‌تازگی پوستر جدیدی از انیمه Blue Box منتشر شده است که در آن دو شخصیت تایکی اینوماتا و چیناتسو کانو دیده می‌شوند.

آبان امسال بود که ساخت انیمه‌ای براساس مانگا بلو باکس تایید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از این انیمه کمدی عاشقانه و ورزشی منتشر شده است. استودیو Telecon Animation Film که وظیفه تولید انیمه را بر عهده دارد، به‌تازگی پوستر جدیدی از انیمه Blue Box را منتشر کرده است که در این پوستر شاهد دو شخصیت اصلی داستان هستیم که در حال نمایش کلمه «جعبه آبی» هستند. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید انیمه Blue Box

با اینکه بسیاری از طرفداران منتظر انتشار تریلری یا اعلام تاریخ پخش انیمه Blue Box بودند، اما سازندگان انیمه تاریخی برای پخش انیمه اعلام نکردند و تنها به پخش یک پوستر جدید از انیمه اکتفا کرده‌اند. شویا چیبا صداپیشگی شخصیت تایکی اینوماتا، رینا اوئدا صداپیشگی شخصیت چیناتسو کانو و آکاری کیتو صداپیشگی هینا چونو از جمله صداپیشگان انیمه Blue Box هستند که تاکنون حضور آن‌ها اعلام شده است.

انیمه بلو باکس اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کوجی میورا است. اولین قسمت مانگا Blue Box در سال ۲۰۲۱ توسط هفته‌نامه شونن جامپ منتشر شد و تاکنون ۱۴ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است. Telecon Animation Film و TMS Entertainment وظیفه تولید انیمه بلو باکس را بر عهده دارند، اما اطلاعات بیشتری مثل سازندگان انیمه، شبکه پخش‌کننده و زمان شروع پخش آن اعلام نشده است.

مانگا Blue Box داستان یک دانش‌آموز سال بالایی به نام تایکی اینوماتا را دنبال می‌کند که عضوی از تیم بدمینتون پسران است. او هر روز صبح درکنار همکارش چیناتسو کانو که در تیم بسکتبال دختران است، تمرین می‌کند. پس اینکه والدین چیناتسو ژاپن را ترک می‌کنند، چیناتسو به خانه خانواده تایکی نقل مکان می‌کند و با تایکی هم‌خانه می‌شود. تایکی تصمیم می‌گیرد تا با توسعه روابط خود، تیم‌هایشان را به مسابقات قهرمانی ملی برسند.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده