نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

بازیگران دو سریال Succession و True Detective به فیلم جدید گای ریچی اضافه شدند

به‌تازگی دو بازیگر دیگر به جان کرازینسکی و ناتالی پورتمن در فیلم Fountain of Youth به کارگردانی گای ریچی اضافه شده‌اند.

گای ریچی قرار است فیلم Fountain of Youth را برای اپل کارگردانی کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر به این فیلم اضافه شده‌اند. ددلاین گزارش داد که آرین موید، بازیگر سریال Succession به‌همراه کارمن اجوگو، بازیگر سریال True Detective دو بازیگر جدیدی هستند که پس از توافق با اپل به جمع بازیگران فیلم Fountain of Youth اضافه شده‌اند، اما اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر در دسترس نیست. جان کرازینسکی، ناتالی پورتمن، ایزا گونزالس، دامنل گلیسون و لاز آلونسو دیگر بازیگران این فیلم سرقت هستند.

آرین موید و کارمن اجوگو

فیلم Fountain of Youth داستان خواهر و برادری را دنبال می‌کند که با یکدیگر زندگی نمی‌کنند و حالا هر دو در یک دزدی جهانی شرکت خواهند کرد تا چشمه جوانی را که مثل یک افسانه است، پیدا کنند. آن‌ها با استفاده از دانشی که از تاریخ دارند، باید سرنخ‌هایی را که می‌تواند باعث یک ماجراجویی حماسی شود، دنبال کنند تا زندگی آن‌ها را برای همیشه تغییر کند و حتی احتمالا باعث جاودانگی آن‌ها شود.

گای ریچی، کارگردانی آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver، دو قسمت فیلم شرلوک هولمز، فیلم The Gentlemen و فیلم Wrath of Man وظیفه کارگردانی فیلم Fountain of Youth را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم چشمه جوانی بر عهده جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم Scream، فیلم Scream 6 و دو قسمت فیلم Murder Mystery است.

گای ریچی اخیرا فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را کارگردانی کرده است که این فیلم اکشن در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. ریچی همچنین در همکاری دوباره با هنری کویل، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس یک فیلم اکشن بدون نام دیگر را کارگردانی کرده است که این فیلم اکشن قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده