نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

اولین ویدیو انیمیشن X-Men '97 مبارزه ایکس من با ربات‌ها را نشان می‌دهد

اولین ویدیو رسمی انیمیشن X-Men '97 منتشر شده است که در آن اعضای گروه ایکس من با ربات‌های سنتینل‌ مبارزه می‌کنند.

زمان زیادی تا پخش انیمیشن X-Men '97 باقی‌نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی این انیمیشن منتشر شده است. مارول استودیو به‌تازگی اولین ویدیو رسمی انیمیشن X-Men 97 را منتشر کرده است که در این ویدیو شاهد مبارزه اعضای گروه ایکس من با ربات‌های سنتینل‌ هستیم که این بخشی از قسمت اول این انیمیشن است. در طول ویدیو می‌توان شخصیت‌هایی مثل سایکلاپس، ولورین، بیشاپ، بیست، گامبیت، روگ و مورف را مشاهده کرد و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌تازگی سه قسمت اول انیمیشن X-Men '97 برای منتقدان نمایش داده شده که واکنش‌ها نسبت به آن مثبت بوده است و آن را اثری وفادارانه به انیمیشن اول توصیف کرده‌اند. در مجموع به‌نظر می‌رسد که قسمت اول شروع نسبتا کندی دارد و در بین سه قسمت اول، نقدهای مثبت کمتری دریافت کرده است. در هر حال خبر اخراج بو دمایو حاشیه زیادی برای انیمیشن ایکس من ۹۷ ایجاد کرده بود که مارول استودیو خبر اخراج را تکذیب و اعلام کرد که دمایو پس از فصل دوم از این انیمیشن جدا شده است.

بو دِمایو، نویسنده سریال The Witcher و انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf به‌عنوان شورانر و نویسنده اصلی در انیمیشن X-Men ’97 حضور دارد. ری چیس، جنیفر هیل، لنور زان، جرج بوزا، کریستوفر بریتون، آلیسون شلی اسمیت، هالی چو، کال داد، ای‌جی لوکاسکیو، متئو واترسون، گای آگوستینی، کاترین دیشر، کریس پاتر و آلیسون کورت از جمله صداپیشگان انیمیشن ایکس من ۹۷ هستند.

تمامی ۱۰ قسمت فصل اول انیمیشن X-Men '97 در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۴ (۱ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فصل دوم این انیمیشن نیز در دست ساخت است که در زمان دیگری پخش خواهد شد. انیمیشن X-Men در بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ پخش شد و محبوبیت زیادی بین طرفداران دارد. انیمیشن مردان ایکس در ۵ فصل و ۷۶ قسمت تولید شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده