نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷

بازیگر سریال Barry در انیمیشن جدید گربه کلاه‌ به‌ سر صداپیشگی می‌کند

به‌نظر می‌رسد که بیل هیدر برای صداپیشگی گربه کلاه‌به‌سر در انیمیشن جدید Cat in the Hat انتخاب شده است.

طبق گفته جف اسنایدر، افشاگر مطرح دنیای سینما و تلویزیون، بیل هیدر قرار است تا در انیمیشن جدید Cat in the Hat صداپیشگی گربه کلاه‌به‌سر را برعهده داشته باشد. این محصول شرکت برادران وارنر توسط الساندرو کارلونی، کارگردان انیمیشن Kung Fu Panda 3 و اریکا ریوینوجا، نویسنده انیمیشن The Addams Family و فیلم Borat Subsequent Moviefilm کارگردانی خواهد شد. ریوینوجا درکنار کارگردانی، با همکاری کارولین ویلیامز نگارش فیلمنامه این اثر را هم برعهده دارد.

بیل هیدر پیش از این در سال ۲۰۱۴ و در یکی از قسمت‌های برنامه Saturday Night Live درکنار ایدی براینت و پیت دیویدسون نقش گربه کلاه‌به‌سر را ایفا کرده بود. هیدر این روزها بیشتر برای بازی در سریال Barry محصول شبکه اچ‌بی‌او شناخته می‌شود، اما این بازیگر در تعدادی از آثار کمدی مثل فیلم Hot Rod محصول سال ۲۰۰۷ و فیلم Trainwreck محصول سال ۲۰۱۵ نیز نقش‌آفرینی کرده است، علاوه‌بر‌این او در سال ۲۰۱۹ در فیلم It Chapter Two نقش بزرگسالی ریچی توزیر را ایفا کرد.

بیل هیدر در نقش بری در حال خوردن دونات در فصل سوم سریال Barry

این بازیگر در دنیای انیمیشن نیز حضور برجسته‌ای داشته است و در آثاری مثل انیمیشن Ice Age: Dawn of the Dinosaurs محصول سال ۲۰۰۹، انیمیشن Monsters University محصول سال ۲۰۱۵، انیمیشن Angry Birds Movie محصول سال ۲۰۱۶، انیمیشن Toy Story 4 محصول سال ۲۰۱۹ و مجموعه Cloudy with a Chance of Meatballs به صداپیشگی پرداخته است.

انیمیشن Cat in the Hat اقتباسی از کتاب کودکانه گربه کلاه‌به‌سر اثر تئودور زوس گایزل معروف به دکتر زوس خواهد بود. در سال ۲۰۲۰ شرکت برادران وارنر از همکاری خود با دکتر زوس اینترپرایز برای ساخت چند پروژه با اقتباس از آثار دکتر زوس، مثل گربه کلاه‌به‌سر و دو اسپین-آف با محوریت داستان‌های Thing One and Thing Two و Oh, The Places You’ll Go خبر داد. از آن موقع خبر جدیدی از این دو اسپین-آف منتشر نشده است و جف اسنایدر نیز می‌گوید فعلا وضعیت آن‌ها مشخص نیست.

انیمیشن Horton Hears a Who، انیمیشن The Lorax و انیمیشن The Grinch جزو دیگر آثار مطرحی هستند که پیش از این با اقتباس از کارهای دکتر زوس ساخته شده‌اند. همچنین در سال ۲۰۰۳ یک فیلم سینمایی لایو-اکشن براساس کتاب گربه کلاه‌به‌سر ساخته شده بود. انتظار می‌رود انیمیشن جدید Cat in the Hat در سال ۲۰۲۵ اکران شود.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده