نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۳

فیلم لایو اکشن Teen Titans از دنیای دی سی در دست ساخت است

دی سی استودیو به رهبری جیمز گان در حال همکاری با نویسنده فیلم سوپرگرل برای ساخت فیلمی لایو اکشن براساس کمیک Teen Titans است.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، گروه‌ ابرقهرمانی متشکل از اعضای نوجوان دنیای دی سی قرار است صاحب یک فیلم لایو اکشن شوند. هالیوودریپورتر گزارش داد که دی سی استودیو به رهبری جیمز گان و پیتر سفران در حال ساخت اقتباسی لایو اکشن و سینمایی از کمیک Teen Titans هستند. به همین منظور آن‌ها آنا نوگیرا را برای نوشتن فیلمنامه فیلم تایتان‌های نوجوان استخدام کرده است که او همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow را بر عهده دارد. 

آنا نوگیرا

کمیک Teen Titans در دهه ۶۰ میلادی معرفی شد که اعضای آن را شخصیت‌هایی مثل رابین، کید فلش، واندر گرل و آکوالاد تشکیل می‌داد. شخصیت‌های نوجوان دیگری مثل اسپیدی، دستیار گرین ارو نیز در ادامه به این گروه اضافه شدند. این کمیک‌ها تا دهه ۸۰ میلادی و عرضع مجدد توسط مارو ولفمن و جرج پرز چندان پر فروش و محبوب نبودند. اعضای جدید این گروه شامل بیست بوی، سایبورگ، ریون و استارفایر بود که به رابین اضافه شده بودند.

این کمیک‌ها که در آن زمان با نام The New Teen Titans شناخته می‌شدند، به محبوبیت و فروش زیادی دست پیدا کردند. همچنین انیمیشن Teen Titans در ۵ فصل و ۶۵ قسمت تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ پخش شدند. طی سال‌های اخیر این مجموعه بیشتر برای انیمیشن Teen Titans Go شناخته می‌شود که پخش آن از سال ۲۰۱۳ آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد. تا به امروز ۸ فصل و ۳۹۵ قسمت از این انیمیشن سریالی تولید و پخش شده است.

همچنین یک قسمت سینمایی هم به‌نام Teen Titans Go! To the Movies از این مجموعه تولید و در سال ۲۰۱۸ اکران شده است. آنا نوگیرا بیشتر به‌عنوان بازیگر سریال The Vampire Diaries، سریال The Blacklist و سریال Hightown شناخته می‌شود و فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow اولین تجربه جدی نویسندگی او محسوب می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Teen Titans در دسترس نیست.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده