نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱

منتظر دنباله یکی از بهترین قسمت‌های Black Mirror در فصل هفتم سریال باشید

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه تعداد قسمت‌های فصل هفتم سریال Black Mirror را تایید کرد که شامل دنباله قسمت USS Callister می‌شود.

شهریور امسال بود که سریال آینده سیاه برای فصل هفتم تمدید شد و اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر فصل هفتم این سریال آنتولوژی منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی اولین تیزر فصل هفتم سریال Black Mirror را منتشر کرده است که این تیزر تایید می‌کند فصل هفتم سریال آینده سیاه در سال ۲۰۲۵ از این سرویس استریم پخش خواهد شد. فصل هفتم سریال Black Mirror قرار است دارای ۶ قسمت باشد که طبق اعلام نتفلیکس، یکی از این قسمت‌ها قرار است دنباله قسمت محبوب و تحسین شده USS Callister باشد.

دانلود از آپارات

قسمت USS Callister درواقع اپیزود اول فصل چهارم سریال Black Mirror بوده است. این قسمت ماجراهای رابرت دیلی را دنبال می‌کند که یک برنامه‌نویس است که در یک شرکت تولید بازی‌های رایانه‌ای مشغول به کار است. با وجود استعداد خوب رابرت، او هیچ‌وقت از سوی کسی جدی گرفته نشده و حتی گاهی از طرف همکاران خود تحقیر نیز می‌شود. رابرت در خفا براساس سریال محبوب خود به‌نام Star Trek یک بازی چندنفره گسترده ساخته و براساس DNA همکاران خود در شرکت، شخصیت‌های بازی را خلق می‌کند.

درون بازی رابرت فرمانده سفینه‌ای تحت عنوان یواس‌اس کالیستر است و سایر همکارانش همچون برده به او خدمت می‌کند. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که رابرت تصمیم می‌گیرد تا همکار جدید خانم خود وارد بازی کند. جسی پلمونس، کریستین میلیوتی، جیمی سیمپسون، بیلی مگنوسن، میکلا کوئل و میلانکا بروکس از جمله بازیگران قسمت USS Callister هستند که بازگشت آن‌ها فعلا در دنباله این قسمت تایید نشده است.

مانند ۶ فصل گذشته، چارلی بروکر برای ساخت فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده بازگشته است. تاکنون ۶ فصل و ۲۷ قسمت از سریال Black Mirror تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۳ از شبکه چنل 4 و سپس نتفلیکس پخش شده است. هر قسمت از سریال آینه سیاه درواقع داستان مستقل و متفاوتی را روایت می‌کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ فیلم Black Mirror: Bandersnatch از نتفلیکس پخش شد که کاربران می‌توانستند مسیر داستان را براساس تصمیمات خود انتخاب کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده