نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

سریال The Bear برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه FX و سرویس استریم هولو به شکلی مخفیانه سریال The Bear را برای فصل چهارم تمدید کرده است تا همزمان با فصل سوم تولید شود.

آبان امسال بود که شبکه FX و سرویس استریم هولو بالاخره پس از چند ماه انتظار از تمدید سریال The Bear برای فصل سوم خبر دادند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال خرس حداقل برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. منابع نزدیک تایید کردند که The Bear برای فصل چهارم تمدید شده است. اگرچه شبکه FX یا هولو هنوز به شکلی رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند، اما چندین منبع موثق به ددلاین این خبر را گفته و آن را تایید کرده‌اند. درواقع تولید فصل سوم و چهارم سریال کمدی خرس قرار است به شکل پشت سر هم در شیکاگو انجام شود.

رسانه‌های محلی شیکاگو اخیرا تایید کرده‌اند که صحنه‌های بیشتری برای قسمت‌های اضافه سریال The Bear در حال فیلم‌برداری است که متعلق به فصل سوم نیستند و به فصل بعدی تعلق دارند. این گمانه‌زنی وجود دارد که احتمال دارد فصل چهارم آخرین فصل این سریال کمدی محبوب باشد؛ چرا که پیش از این فصل سوم و چهارم سریال Atlanta هم به شکل پشت سر هم فیلم‌برداری شده بودند. بااین‌حال منابع می‌گویند که احتمال ساخت فصل پنجم سریال The Bear نیز وجود دارد.

کارمی و ریچی سر اداره رستوران اختلاف دارند سریال the bear

سریال The Bear داستان یک آشپز جوان به‌نام کارمن برزاتو را دنبال می‌کند که به خانه خود در شیکاگو بازگشته است تا کنترل مغازه ساندویچ ایتالیایی و خانوادگی را پس از خودکشی برادرش بر عهده بگیرد. جرمی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لایونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متیسون، ابی الیوت، الیور پلت، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه کروانتس و کوری هندریکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Bear حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کریستوفر استورر و جوآنا کالو وظیفه ساخت سریال The Bear را بر عهده دارند که برای ساخت فصل سوم و چهارم این سریال کمدی درام نیز باز خواهند گشت. قابل انتظار است که فصل سوم و چهارم سریال The Bear مانند دو فصل اول در ۸ قسمت تولید و پخش شود. فصل اول این سریال کمدی نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده