نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۲

فیلم ترسناک Scream 7 با بازیگر و نویسنده قدیمی مجموعه ساخته می‌شود

فیلم Scream 7 قرار است با بازگشت نویسنده با سابقه این مجموعه به‌همراه ستاره اصلی آن دوباره به مسیر ساخت بازگردد.

فیلم Scream 7 طی هفته‌های اخیر با بحران بزرگی مواجه شده است. پس از اخراج ملیسا باررا، بازیگر نقش سم کارپنتر از قسمت هفتم فیلم Scream و عدم بازگشت جنا اورتگا، بازیگر نقش تارا کارپنتر در این فیلم اسلشری و ترسناک، فیلم جیغ ۷ با وضعیت نامشخص و مبهمی مواجه شد و سپس کریستوفر لندون، کارگردان این فیلم اعلام کرد که دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، قسمت هفتم فیلم جیغ دوباره به مسیر ساخت بازگشته است.

نو کمبل در نقش سیدنی پرسکات در فیلم جیغ بعد از 25 سال همچنان با قاتلان نقاب‌دار روبه‌رو می‌شود

نو کمبل، بازیگر نقش سیدنی پرسکات در ۵ قسمت از مجموعه فیلم جیغ در پست اینستاگرامی خود تایید کرد که برای نقش‌افرینی دوباره در فیلم Scream 7 باز خواهد گشت. همچنین کوین ویلیامسون، نویسنده فیلم Scream، فیلم Scream 2 و فیلم Scream 4 وظیفه کارگردانی فیلم جیغ ۷ را بر عهده گرفته است. همچنین گای بوسیک که فیلمنامه فیلم Scream (محصول ۲۰۲۲) و فیلم Scream 6 را بر عهده داشته بود، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Scream 7 بازگشته است.

پیش از این جیمز وندربیلت به علت درگیر بودن با ساخت فیلم Nuremberg از این پروژه انصراف داده بود. این درحالی‌است که نو کمبل پس از عدم توافق با اسپای‌گلس از حضور در فیلم Scream 6 خودداری کرد و حالا با توافقی جدید در قسمت هفتم این مجموعه اسلشری باز خواهد گشت. فیلم Scream بیش از ۱۳۷.۷ میلیون دلار و فیلم Scream 6 بیش از ۱۶۸.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. در هر حال فیلم Scream 7 هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده