نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

تاریخ اکران فیلم علمی تخیلی و مهیج جدید کریس پرت و ربکا فرگوسن مشخص شد

آمازون و MGM تاریخ اکران فیلم Mercy با بازی کریس پرت و ربکا فرگوسن را رسما تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم علمی تخیلی و مهیج بعدی آمازون مشخص شده است. آمازون و MGM اعلام کردند که فیلم Mercy برای اکران در تاریخ ۱۵ آگست ۲۰۲۵ (۲۴ مرداد ۱۴۰۴)‌ برنامه‌ریزی شده است. کریس پرت و ربکا فرگوسن نقش‌های اصلی فیلم مرسی را بر عهده دارند. انتظار می‌رود این فیلم علمی تخیلی و مهیج اکرانی گسترده در سراسر جهان داشته باشد و Amazon MGM Studios انتظارات بالایی از عملکرد این فیلم در گیشه جهانی دارد.

ربکا فرگوسن مشغول تیراندازی در فیلم مأموریت غیرممکن ۷

تیمور بکمامبتوف، کارگردان آثاری چون فیلم Night Watch، فیلم Wanted، فیلم‌های Yolki، فیلم Abraham Lincoln: Vampire Hunter، فیلم Ben-Hur و فیلم Profile وظیفه کارگردانی فیلم Mercy را براساس فیلمنامه‌ای از مارکو ون بله بر عهده دارد. اتفاقات این فیلم مهیج علمی تخیلی در آینده نزدیک رخ می‌دهد که جنایات و کارهای خلاف قانون در حال گسترش است. این فیلم داستان یک کارآگاه با بازی کریس پرت را دنبال می‌کند که متهم به یک جنایت خشن و دلهره‌آور شده است و او تلاش می‌کند تا بی‌گناهی خود را ثابت کند.

انتظار می‌رود فیلم Mercy در بهار پیش‌رو جلوی دوربین برود. آمازون پس از خرید MGM، برند Amazon MGM Studios را ایجاد کرده است که هدف این برند اکران گسترده آثار سینمایی است و این کار با اکران فیلم Air به کارگردانی بن افلک آغاز شده است. آمازون همچنین با خرید MGM حقوق و امتیاز اکران فیلم‌های جیمز باند در آمریکا را به‌دست آورده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده