نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴

پوسترهای جدید انیمیشن Inside Out 2 احساسات تازه و قدیمی رایلی را نشان می‌دهند

والت دیزنی و پیکسار پوسترهای جدیدی از انیمیشن Inside Out 2 منتشر کرده‌اند که تمرکز آن روی نمایش احساسات قدیمی و جدید رایلی است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله انیمیشن Inside Out منتشر شده است. پیکسار و والت دیزنی به‌تازگی ۹ پوستر از انیمیشن Inside Out 2 منتشر کرده است که در تمرکز این پوسترها روی نمایش ۹ احساس رایلی است که ۵ احساس، احساسات قدیمی او هستند و ۴ احساس دیگر احساسات قدیمی او محسوب می‌شوند. در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوسترهای شخصیت انیمیشن Inside Out 2

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش نفرت، مایا هاوک در نقش اضطراب، ایو ادبری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن،‌ لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان و جان راتزنبرگر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Inside Out 2 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out بر عهده دارد. انیمیشن Inside Out در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی پیت داکتر روی پرده‌های سینما رفت و که این انیمیشن بیش از ۸۵۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و همچنین توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. در ادامه انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) و انیمیشن Toy Story 5 در سال ۲۰۲۶ اکران خواهند شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده