نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲

کریستوفر نولان کار روی فیلم بعدی خود را آغاز کرده است

طبق شایعه جدید منتشر شده، کریستوفر نولان، کارگردان برنده جایزه اسکار در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی و جدید خود است.

بامداد دوشنبه این هفته بود که کریستوفر نولان موفق شد تا بالاخره برای فیلم Oppenheimer موفق به دریافت دو جایزه اسکار در دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شود و حالا بسیاری منتظر هستند تا ببینند فیلم بعدی او چه اثری خواهد بود. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کارگردان بریتانیایی کار روی فیلم بعدی خود را آغاز کرده است. رسانه Puck.news گزارش داد که کریستوفر نولان هم‌اکنون کار نوشتن فیلم جدید خود را آغاز کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که فیلم بعدی نولان قرار است چه اثری باشد، اما ورایتی اخیرا براساس شنیده‌های خود گفته است که برخی می‌گویند نولان ممکن است بازسازی سینمایی سریال The Prisoner را تولید کند که این سریال مرموز و مهیج در دهه ۶۰ میلادی پخش شده بود و پیش از این یک‌بار و در سال ۲۰۰۹ قرار بود این فیلم را کارگردانی کند. همچنین گروهی دیگر می‌گویند که نولان در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم اورجینال جدید است.

بااین‌حال او مدتی پیش گفته بود که دوست دارد یک فیلم ترسناک را کارگردانی کند و همچنین می‌دانیم او قرار نیست فیلم جدید جیمز باند را بسازد. فیلم Oppenheimer پر فروش‌ترین فیلم زندگینامه تاریخ سینما است و همچنین پر فروش‌ترین فیلم غیر بتمنی این کارگردان بریتانیایی هم محسوب می‌شود. در هر حال فعلا مشخص نیست که فیلم بعدی نولان چه اثری خواهد بود، اما بدون شک استودیوهای هالیوودی به‌دنبال دریافت حق پخش فیلم بعدی او هستند.

کریستوفر نولان پیش از این وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Inception، فیلم Following، فیلم Insomnia، فیلم The Prestige، فیلم Memento، سه‌گانه فیلم The Dark Knight، فیلم Interstellar، فیلم Dunkirk و فیلم Tenet را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده