نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶

تاریخ اکران جدید و نام رسمی فیلم ونوم 3 با بازی تام هاردی اعلام شد

سونی پیکچرز از تغییر نام فیلم Venom 3 با بازی تام هاردی خبر داد و همچنین نام رسمی این فیلم را اعلام کرده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم ونوم 3 منتشر شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Venom 3 دیگر قرار نیست در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود و قسمت سوم فیلم ونوم قرار است دو هفته زودتر و در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم ونوم 3 قرار است Venom: The Last Dance نام داشته باشد که ممکن است به معنای پایان داستان ونوم در این قسمت باشد.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، جونو تمپل، چیویتل اجیوفور و کلارک باکو از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Venom 3 مشخص شده است، اما انتظار می‌رود شاهد بازگشت میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ و استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان در این فیلم نیز باشیم. کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Venom: The Last Dance را بر عهده دارد که هاردی در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است.

تام هاردی و ونوم در پوستر فیلم Venom

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. در ادامه فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست یابد. این دو فیلم در مجموع بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

فیلم Madame Web جدیدترین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی است که این فیلم ماه پیش اکران شد و ضمن دریافت نقدهای بسیار ضعیف، در گیشه نیز شکست تجاری خورد. همچنین در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تایخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده