نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۶

واکین فینیکس، اما استون و پدرو پاسکال در فیلم جدید کارگردان Midsommar بازی می‌کنند

شرکت A24 ضمن اعلام شروع فیلم‌برداری فیلم Eddington، فهرست بازیگران فیلم جدید و وسترن آری استر را تایید و اعلام کرده است.

آری استر، کارگردان فیلم Hereditary، فیلم Midsommar و فیلم Beau Is Afraid که بیشتر برای کارگردانی آثار ترسناک شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی یک فیلم جدید و وسترن را بر عهده گرفته است. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. شرکت A24 اعلام کرد که واکین فینیکس، اما استون، پدرو پاسکال، آستین باتلر، لوک گریمز، دیردری اوکانل، مایکل وارد و کلیفتن کالینز جونیور از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Eddington حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

آری استر

آری استر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ادینگتون را بر عهده دارد که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم وسترن از روز گذشته در نیو مکزیکو آغاز شده است که اتفاقات آن در یک شهر کوچک در نیو مکزیکو جریان دارد که فیلم ادینگتون در مورد یک کلانتر با آرزوهای بلند پروازانه‌اش است. همچنین شرکت A24 اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Eddington منتشر کرده است که در آن تنها شاهد کلاکت فیلم‌برداری این فیلم هستیم:

کلاکت فیلم Eddington در اولین روز فیلمبرداری

داریوش خنجی، فیلمبردار ایرانی و نامزد دو جایزه اسکار برای فیلم Evita و فیلم Bardo که سابقه حضور به‌عنوان فیلمبردار در فیلم Se7en، فیلم Midnight in Paris، فیلم Okja و فیلم Uncut Gems را نیز در کارنامه داشته است، به‌عنوان فیلمبردار در فیلم Eddington حضور دارد. واکین فینیکس و آری استر پیش از این در فیلم Beau Is Afraid با یکدیگر همکاری کرده بودند و این دومین همکاری مشترک آن‌ها است. همچنین اما استون اخیرا برای بازی در فیلم Poor Things موفق شد تا برای دومین‌بار جایزه اسکار دریافت کند.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Eddington نشده است، اما انتظار می‌رود این فیلم وسترن در سال ۲۰۲۵ اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده