نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰

تاریخ اکران فیلم بتمن 2 با بازی رابرت پتینسون عقب افتاد

برادران وارنر اعلام کرد که اکران فیلم The Batman Part 2 به کارگردانی مت ریوز و با بازی رابرت پتینسون تا سال ۲۰۲۶ عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جدید بتمن عقب افتاده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Batman Part 2 دیگر قرار نیست در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران شود و اکران این فیلم با تاخیری یک ساله مواجه شده است. حالا فیلم بتمن 2 برای اکران در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۶ (۱۰ مهر ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. دلیل تأخیر آماده نبودن فیلمنامه عنوان شده که به علت اعتصاب بازیگران و نویسندگان، فیلمنامه فیلم هنوز کامل نشده است.

فیلم The Batman Part 2 دنباله فیلم The Batman است که برای اولین‌بار در سینماکان ۲۰۲۲ ساخت آن تایید شد که مت ریوز برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. مانند قسمت اول، ماتسون تاملین به ریوز در نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman Part 2 کمک خواهد کرد. همچنین رابرت پتینسون برای بازی در نقش بروس وین ملقب به بتمن در این فیلم باز خواهند گشت.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین در مراسم خاکسپاری در فیلم The Batman / بتمن

فیلم The Batman سال ۲۰۲۲ روی پرده‌های سینما رفت و درنهایت توانست بیش از ۷۷۰/۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۶۹/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۰۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین سریال The Penguin با بازی کالین فارل که بخشی از دنیای بتمن پتینسون است برای پخش از شبکه مکس در دست ساخت است که این سریال قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴ از این سرویس استریم پخش شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده