نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۸

زمان حدودی پخش انیمه Dandadan مشخص شد

به‌تازگی فهرست صداپیشگان، ماه انتشار و شبکه‌های پخش‌کننده انیمه Dandadan مشخص و معرفی شده‌اند.

آذر امسال بود که ساخت انیمه‌ای براساس مانگا Dandadan تایید شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این انیمه موردانتظار منتشر شده است. انیمه Dandadan قرار است در پاییز سال آینده از دو شبکه کرانچی‌رول و نتفلیکس پخش شود. پخش این انیمه از ماه اکتبر ۲۰۲۴ (مهر یا آبان ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد که کرانچی‌رول وظیفه پخش در ژاپن و نتفلیکس در سطح بین‌المللی را بر عهده خواهند داشت.

شیون واکایاما در نقش مومو آیاسه، ناتسوکی هانائه در نقش کن اوکارون تاکاکورا، مایومی تاناکا در نقش توربو-گرنی و کازویا ناکای در نقش سرپیون فضایی از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها به‌عنوان صداپیشه در انیمه Dandadan تایید و اعلام شده است. فوگا یاماشیرو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Dandadan را بر عهده دارند.

مانگا Dandadan داستان مومو آیاسه، یک دختر دبیرستانی را دنبال می‌کند که به وجود ارواح باور دارد، اما اعتقادی به فضایی‌ها ندارد. این‌درحالی‌ است که اکارون، همکلاسی او به وجود فضایی‌ها باور دارد، اما اعتقادی به ارواح ندارد. برای اینکه معلوم شود حق با کدوم یک است، آن‌ها تصمیم می‌گیرند که یکدیگر را به یک چالش دعوت کنند که متوجه شوند کدام یک درست می‌گویند و کدام یک اشتباه می‌کنند. آن‌ها به سمت مکان‌های ماورا الطبیعه می‌روند، اما این تازه شروع داستان است.

مانگا Dandadan توسط یوکینوبو تاتسو خلق شده است که اولین جلد آن در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و تاکنون ۱۱ جلد نوشته و چاپ شده است و داستان مانگا همچنان ادامه دارد. استودیو Science Saru که اخیرا انیمه Scott Pilgrim Takes Off را تولید کرده، وظیفه ساخت انیمه دان‌دادان را بر عهده دارد که دومین همکاری مشترک آن‌ها با نتفلیکس است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده