نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸

تریلر جدید قسمت سینمایی انیمه Blue Lock رقابت فوتبالی جذاب را نشان می‌دهد

استودیو هشت بیت تریلر جدیدی از انیمه Blue Lock Nagi Movie منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمه سینمایی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، تریلر جدیدی از قسمت سینمایی انیمه Blue Lock منتشر شده است. استودیو هشت بیت به‌تازگی دومین تریلر انیمه Blue Lock: Episode Nagi را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد نمایش اتفاقات بیشتری از این انیمه سینمایی هستیم که تمرکز آن روی دو شخصیت سیشیرو ناگی و رئو میکاگه است. Studio 8bit برای ساخت انیمه سینمایی بلو لاک بازگشته است و در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Blue Lock: Episode Nagi در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در کشور ژاپن اکران خواهد شد. انیمه Blue Lock اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر مونه‌یوکی کانشیرو است که اولین جلد در سال ۲۰۱۸ پخش شد و تاکنون ۲۷ جلد از این مانگا نوشته و پخش شده است و داستان مانگا همچنان ادامه دارد. تاتسوکی واتانابه و شونسکه ایشیکاوا وظیفه کارگردانی و تاکو کیشیموتو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه بلو لاک را بر عهده دارند.

همچنین انیمه Blue Lock: Episode Nagi براساس مانگایی سه جلدی به همین نام تولید شده است که یک داستان پیش درآمد برای انیمه و مانگا محسوب می‌شود. فصل اول انیمه Blue Lock در ۲۴ قسمت تولید شده است که در بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ پخش شد. علاوه‌بر قسمت سینمایی این انیمه، فصل دوم انیمه بلو لاک نیز در دست ساخت است که در زمان نامشخصی پخش خواهد شد.


منبع Animetv-jp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده