نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵

بازیگر سرگذشت ندیمه برای یک نقش کلیدی به فصل پنجم سریال You پیوست

نتفلیکس به‌تازگی بازیگر جدیدی برای حضور و بازی در یکی از نقش‌های اصلی فصل پنجم سریال You استخدام کرده است.

فروردین امسال بود که سریال You برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد و حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به سریال جنایی تو اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که مدلین بروئر، بازیگر سریال The Handmaid's Tale برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به جمع بازیگران فصل پنجم سریال You اضافه شده است. او نقش برونته را که یک نمایشنامه‌نویس مرموز و آزاده است بازی خواهد کرد که کارمند جدید کتابفروشی جو گلدبرگ خواهد بود.

مدلین بروئر در سریال The Handmaid's Tale

درحالی‌که آن‌ها کم‌کم به‌خاطر علاقه مشترکشان برای ادبیات و تجربیات از دست دادن به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند، برونته باعث بازگشت دلتنگی جو و نوستالژی او می‌شود و او را وادار می‌کند  شخصیتی را که اکنون به آن تبدیل شده است، زیر سوال ببرد. در حال حاضر بازگشت پن بدجلی در نقش جوئی گلدبرگ در فصل پایانی سریال You تایید شده است، اما نتفلیکس بازگشت یا حضور بازیگر دیگری را در فصل پایانی این سریال تایید و اعلام نکرده است.

مایکل فولی و جاستین دابلیو لو که هم‌اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال حضور دارند، به‌عنوان شورانرهای جدید سریال You در فصل پنجم و پایانی سریال You نقش خواهند داشت که این دو درواقع جایگزین سرا گمبل، شورانر ۴ فصل اول سریال تو شده است. سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است، براساس کتاب‌هایی به همین نام اثر کارولین کپنس تولید شده است.

مدلین بروئر بیشتر برای بازی در سریال سرگذشت ندیمه شناخته می‌شود و از دیگر کارهای او می‌توان به حضور در آثاری چون سریال Orange Is the New Black، سریال Hemlock Grove، یک قسمت از سریال Black Mirror، فیلم Hustlers، فیلم Separation و فیلم Space Oddity اشاره کرد. او هم‌اکنون در فیلم Anniversary در حال بازی است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده