نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer اعلام شد | انتشار اولین تریلر

سرانجام استودیو یوفوتیبل با انتشار اولین تریلر و یک پوستر جدید تاریخ شروع پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل بعدی انیمه شیطان کش مشخص شده است. استودیو یوفوتیبل اعلام کرد که پخش فصل چهارم انیمه Demon Slayer از تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۴ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد که طرفداران در این روز می‌توانند منتظر یک قسمت ویژه یک ساعته معادل سه اپیزود انیمه باشند که اتفاقات آن براساس آرک داستانی Hashira Training است. همچنین اولین تریلر انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

در طول اولین تریلر فصل چهارم انیمه Demon Slayer شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمه هستیم که در طول آن تانجیرو به نزد هاشیرا سنگ و هیمجیما خواهد رفت و او توسط آن‌ها برای مبارزه با ارتش شیاطین آموزش خواهد دید. در طول تریلر شاهد حضور هاشیراهای زیادی هستیم و همچنین پوستر جدیدی از انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc با تمرکز روی هاشیراها منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد و در ادامه فصل دوم انیمه Demon Slayer در ۱۸ قسمت تولید شده بود که ۷ قسمت ابتدایی آرک داستانی Mugen Train و ۱۱ قسمت دیگر آرک داستانی Entertainment District را دنبال کردند. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شد که در ۱۱ قسمت پخش شده است. مانگا شیطان کش توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده