نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۳

فیلم Furiosa یک داستان ۱۵ ساله در دنیای مد مکس روایت می‌کند | انتشار تصاویر جدید

مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Furiosa: A Mad Max Saga اختصاص داده و اطلاعات و تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم Furiosa اختصاص داده و ۳ تصویر روی جلد منتشر کرده است که تمرکز دو تصویر روی آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا و یک تصویر روی کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس است. همچنین یک تصویر جدید هم از قسمت جدید فیلم مکس دیوانه منتشر شده است که شاهد فیوریوسا در آن هستیم که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین جرج میلر، کارگردان فیلم Furiosa در مصاحبه با امپایر گفت که چگونه قرار است حماسه ایمپریتر فیوریوسا در این فیلم گفته شود. او ضمن تایید دوباره اینکه اتفاقات فیلم مستقیما به فیلم Mad Max: Fury Road خواهد رسید گفت که فیلم Furiosa: A Mad Max Saga قرار است این فاصله ۱۵ ساله را روایت کند. میلر در این مصاحبه گفت:

«این فیلم داستان فیوریوسا است که نشان می‌دهد چگونه او را از خانه می‌برند و او حالا بقیه عمر خودش را صرف تلاش برای بازگشت به خانه می‌کند. اتفاقات فیلم Fury Road در طول سه روز و دو شب رخ می‌دهد. اما داستان این فیلم در ۱۵ سال روایت می‌شود که مستقیما به Fury Road می‌رسد. بدون شک این فیلمی متفاوت است که ما را به مکان‌های مختلفی می‌برد و این یک اودیسه است.»

آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا، کریس همسورث در نقش جنگ‌سالار دمنتوس، ناتان جونز در نقش ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش اورگانیک مکانیک، کوادن بیلز، لاکی هیوم، آلایلا براون، تام برک و دنیل وبر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرج میلر وظیفه کارگردانی فیلم و نوشتن قسمت جدد فیلم Mad Max را بر عهده داشته که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرده است.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده