نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴

دومین تریلر انیمیشن Inside Out 2 با محوریت نمایش سه احساس جدید رایلی

پیکسار و والت دیزنی تریلر جدید و رسمی انیمیشن Inside Out 2 را منتشر کرده‌اند که سه احساس جدید رایلی را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از دنباله انیمیشن Inside Out منتشر شده است. پیکسار و والت دیزنی امشب تریلر جدید و رسمی انیمیشن Inside Out 2 را منتشر کردند که در این تریلر با سه احساس جدید دیگر رایلی آشنا می‌شویم. در تریلر اول انیمیشن درون و بیرون ۲ با احساس اضطراب آشنا شده بودیم و در این تریلر با سه احساس حسادت، بی‌حوصلگی و خجالت آشنا می‌شویم که به‌همراه اضطراب کنترل را از احساسات سابق رایلی می‌گیرند و باعث ایجاد اتفاقات این انیمیشن می‌شوند که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

 کلسی مان وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out بر عهده دارد. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدید و رسمی انیمیشن Inside Out 2 نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید و رسمی انیمیشن Inside Out 2

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش نفرت، مایا هاوک در نقش اضطراب، ایو ادبری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن،‌ لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان و جان راتزنبرگر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Inside Out 2 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Inside Out در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی پیت داکتر روی پرده‌های سینما رفت و که این انیمیشن بیش از ۸۵۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و همچنین توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. انیمیشن ‌Elio دیگر انیمیشن پیکسار است که انیمیشن الیو قرار است در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود. همچنین انیمیشن Toy Story 5 در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده