نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۸

تریلر جدید سریال Fallout پخش شد | جلو افتادن تاریخ انتشار

آمازون تریلر جدید و رسمی سریال Fallout را منتشر کرد که حاوی اطلاعات جذاب و هیجان‌انگیزی در مورد تاریخ پخش سریال است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال فال اوت منتشر شد. آمازون امروز تریلر جدید و رسمی سریال Fallout را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد ماجراجویی لوسی هستیم که از والت خارج می‌شود تا دنیای بیرون را کاوش کند، اما در ادامه با شخصیت غول و ماکسیموس از برادرهود مواجه می‌شود. در طول تریلر شاهد نمایش دنیای گذشته و پیش از بمباران اتمی هم هستیم و این تریلر بیشتر حال و هوای سریال را مشابه بازی‌های Fallout نشان می‌دهد که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

آمازون همچنین اعلام کرد که پخش سریال Fallout جلو افتاده است و اکنون سریال به‌جای پخش در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳)، یک روز زودتر و در تاریخ ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) پخش خواهد شد. البته این تمام ماجرا نیست و تمامی قسمت‌های سریال فال‌اوت در همین روز از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر جدید سریال Fallout را مشاهده کنید:

پوستر جدید و رسمی سریال Fallout

الا پورنل، والتون گاگینز، آرون موتن، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.

بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروش رفته است. این در حالی است که اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده