نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹

انیمیشن Twilight و سریال جدید جان ویک در دست ساخت هستند

بخش تلویزیونی لاینزگیت از توسعه یک سریال انیمیشنی براساس Twilight و یک سریال لایو اکشن جدید براساس جان ویک خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی لاینزگیت برنامه‌های بزرگی دارد. ددلاین گزارش داد که یک سریال جدید در دنیای جان ویگ و یک سریال انیمیشنی براساس Twilight توسط لاینزگیت در دست ساخت هستند. مایکل برنز از لاینزگیت این خبر را در جلسه پرسش و پاسخ با رسانه مورگان استنلی تایید کرد. او گفت که آن‌ها در حال انیمیشن سریالی گرگ و میش براساس رمان‌های استفانی مایرز هستند و فکر می‌کند که چیزهای جذاب و هیجان‌انگیزی در انتظار طرفداران است.

پیش از این در سال ۲۰۲۳ مشخص شده بود که لاینزگیت به‌دنبال ساخت سریال Twilight است و اکنون ددلاین می‌گوید که ظاهرا این پروژه اکنون به یک سریال انیمیشنی تبدیل شده است. در حال حاضر حضور نویسنده یا شورانری در این انیمیشن سریالی تایید نشده است. پیش از این ۵ فیلم Twilight در مجموعه با بازی کریستن استوارت و رابرت پتینسون بیش از ۳.۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. با اینکه رمان‌های مایرز با تحسین منتقدان مواجه شده‌ بود، اما فیلم‌های Twilight نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کردند.

دستگیری وینستون اسکات جوان در سریال The Continental

همچنین مشخص نیست که این سریال قرار است اقتباس مستقیمی از رمان‌های مایرز باشد یا مسیر جدیدی را دنبال خواهد کرد. علاوه‌براین، سریال جدیدی از دنیای جان ویک در دست ساخت است که لاینزگیت به‌دنبال یافتن شبکه برای پخش آن است. سریال The Continental: From the World of John Wick اولین سریال دنیای جان ویک بود، اما سریال جدید ارتباطی به این سریال نخواهد داشت.

برنز گفت که آن‌ها قرارداد کوتاه‌مدتی با پیکاک و آمازون برای سریال اول John Wick بسته بودند. بااین‌حال اطلاعات بیشتری از سریال تازه جان ویک منتشر نشده است. فیلم Ballerina، اولین اسپین‌آف سینمایی و فیلم بعدی جان ویک است که فیلم بالرین با بازی آنا د آرماس برای اکران در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۵ (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده