// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۰

سریال Upload برای فصل چهارم و پایانی تمدید شد

شبکه آمازون سرانجام اعلام کرد که سریال Upload برای فصل چهارم تمدید شده است که فصل پایانی این سریال کمدی خواهد بود.

فصل سوم سریال آپلود در مهر امسال از آمازون پرام ویدیو پخش شد، اما از آن زمان اطلاعاتی از سرنوشت این سریال منتشر نشد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت این سریال کمدی مشخص شده است. آمازون از تمدید سریال Upload برای فصل چهارم خبر داده است که فصل چهارم این سریال کمدی قرار است فصل پایانی آن نیز باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود فصل چهارم سریال آپلود مانند فصل سوم در ۸ قسمت تولید و پخش شود.

گرگ دنیلز، سازنده سریال آپلود گفت که او از همان ابتدا برای ۴ فصل از سریال Upload برنامه داشته است و با اینکه او برنامه‌هایی هم برای ادامه یافتن سریال در فصل‌های بیشتر هم داشته بود، اما درنهایت طرفداران سریال یک پایان‌بندی مناسب و از پیش برنامه‌ریزی شده برای داستان نورا و نیتن دریافت خواهند کرد. در حال حاضر زمان پخش فصل پایانی سریال آپلود مشخص نیست، اما اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ احتمالا می‌توانیم منتظر پخش آن باشیم.

رابی امل، کریس ویلیامز، بارکلی هوپ، جسیکا توک، اندی الو، کوین بیگلی، زینب جانسون، ویلیام بی. دیویس و جولیان کریستوفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال آپلود حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال Upload در سال ۲۰۳۳ جریان دارد که در آن انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ خود را در دنیای مجازی بارگذاری کنند. گرگ دنیلز، شورانر و خالق سریال The Office و سریال Parks and Recreation، وظیفه ساخت سریال Upload را بر عهده دارد که برای ساخت فصل چهارم و پایانی این سریال کمدی بازگشته است.


منبع Amazonadviser
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده