نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲

ربکا فرگوسن به فیلم اکشن جدید کریس پرت و آمازون پیوست

ربکا فرگوسن، بازیگر فیلم Dune و سریال Silo قرار است پس از توافق با آمازون در فیلم Mercy با بازی کریس پرت به ایفای نقش بپردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فیلم اکشن بعدی آمازون اضافه شده است. ربکا فرگوسن، بازیگر فیلم Dune و سریال Silo قرار است پس از توافق با Amazon MGM Studios در فیلم Mercy باز ی کند. کریس پرت، بازیگر فیلم‌های نگهبانان کهکشان و فیلم‌های دنیای ژوراسیک نقش اصلی فیلم مرسی را بر عهده دارد. این فیلم اکشن قرار است در سالن‌های سینما اکران شود و استودیو انتظارات بالایی از آن دارد.

کریس پرت نشسته روی نیمکت در فیلم The Tomorrow War

تیمور بکمامبتوف، کارگردان آثاری چون فیلم Night Watch، فیلم Wanted، فیلم‌های Yolki، فیلم Abraham Lincoln: Vampire Hunter، فیلم Ben-Hur و فیلم Profile وظیفه کارگردانی فیلم Mercy را براساس فیلمنامه‌ای از مارکو ون بله بر عهده دارد. چارلز روون، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود که اخیرا برای تهیه‌کنندگی فیلم Oppenheimer نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم مرسی حضور دارد. انتظار می‌رود فیلم Mercy در بهار پیش‌رو جلوی دوربین برود.

اتفاقات این فیلم مهیج علمی تخیلی در آینده نزدیک رخ می‌دهد که جنایات و کارهای خلاف قانون در حال گسترش است. این فیلم داستان یک کارآگاه با بازی کریس پرت را دنبال می‌کند که متهم به یک جنایت خشن و دلهره‌آور شده است و او تلاش می‌کند تا بی‌گناهی خود را ثابت کند. فرگوسن این روزها برای بازی در فیلم Dune Part 2 شناخته می‌شود که در سال ۲۰۲۳ شاهد حضور فرگوسن در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One و فصل اول سریال Silo بودیم. فرگوسن هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فصل دوم سریال Silo حضور دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده