نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

فیلم‌برداری فیلم Bad Boys 4 به پایان رسید

مراحل فیلم‌برداری چهارمین قسمت فیلم Bad Boys با نقش‌آفرینی ویل اسمیت و مارتین لارنس پایان یافت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراحل فیلم‌برداری فیلم Bad Boys 4 (پسران بد ۴) با نقش‌آفرینی ویل اسمیت و مارتین لارنس به پایان رسیده است. بیشتر بخش‌های این فیلم در بازه زمانی آوریل تا جولای ۲۰۲۳ در شهرهای میامی و آتلانتا فیلم‌برداری شد، اما مراحل تولید با شروع اعتصاب نویسنده‌ها و بازیگرها به حالت تعلیق درآمد. هفته گذشته مراحل فیلم‌برداری چهارمین قسمت فیلم پسران بد از سر گرفته شد و اکنون خاتمه یافته است.

انتظار می‌رود که بخش قابل‌توجهی از مراحل پسا-تولید فیلم Bad Boys 4 در جریان اعتصاب‌ها انجام شده باشد؛ بنابراین طرفدارها می‌توانند منتظر اکران این فیلم در تابستان باشند. ویل اسمیت و مارتین لارنس دوباره نقش مایک لوری و مارکوس برنت، کارآگاه‌های میامی را تکرار می‌کنند. ری سیهورن، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، پاولا نونز، جیکوب اسکیپیو، اریک دین،  یوان گریفید و جوینر لوکاس از دیگر بازیگرهای فیلم پسران بد ۴ به‌حساب می‌آیند.

عادل العربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys for Life سکان هدایت قسمت چهارم را در دست دارند و کریس برمنر فیلم‌نامه آن قلم زده است. جری بروکهایمر، ویل اسمیت و داگ بلگراد وظیفه تهیه‌کنندگی و مارتین لارنس، جیمز لاسیتر، مایک استنسون، بری والدمن و جان مون وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند. اکران این فیلم اخیرا یک هفته جلو افتاد و اکنون در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴) روی پرده سینما خواهد رفت.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده