نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۷

اولین تریلر انیمیشن The Wild Robot ماجراجویی ربات را نشان می‌دهد

یونیورسال و دریم ورکس اولین تریلر انیمیشن The Wild Robot را منتشر کردند که در آن شاهد وعده یک اثر جذاب هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی انیمیشن جدید دریم ورکس منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی انیمیشن The Wild Robot را منتشر کرده است که در طول تریلر با شخصیت اصلی داستان آشنا می‌شویم که در تلاش است تا از موجودات جنگل در تهاجم ربات‌ها محافظت کند. او در طول تریلر با تحول شخصیتی مواجه می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر انیمیشن The Wild Robot نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر انیمیشن The Wild Robot

لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیل نای، کیت کانر، استفانی شو، مارک همیل، مت بری و وینگ ریمز از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Wild Robot حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کریس سندرز، کارگردان آثاری چون انیمیشن Lilo & Stitch، انیمیشن How to Train Your Dragon، انیمیشن The Croods و فیلم The Call of the Wild وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن ربات وحشی را بر عهده دارد. این انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پیتر براون است.

انیمیشن The Wild Robot داستان رازوم ۷۱۳۴ را دنبال می‌کند و به یک جزیره متروک به ساحل می‌رود. داستان انیمیشن زمانی آغاز می‌شود که او محافظ غیرمنتظره یک غاز یتیم می‌شود که او را برایت‌بیل می‌نامد. آن‌ها با هم برای زنده‌ماندن در محیط سخت تلاش می‌کنند، اما فقط با کمک گروهی نزدیک از حیوانات نامتناسب که ابتدا دوستان و سپس خانواده می‌شوند، موفق به انجام این کار می‌شوند.

انیمیشن The Wild Robot برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Kung Fu Panda 4، اثر بعدی دریم‌ورکس است که این انیمیشن جمعه این هفته اکران می‌‌شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده