نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۳

تاریخ انتشار بلوری فیلم Godzilla Minus One مشخص شد

استودیو توهو سرانجام تاریخ عرضه نسخه خانگی و فیزیکی فیلم Godzilla Minus One را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم گودزیلا ژاپنی جدید سرانجام مشخص شده است. استودیو توهو رسما اعلام کرد که نسخه خانگی و فیزیکی فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۱ می ۲۰۲۴ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ژاپن عرضه خواهد شد. این نسخه شامل نسخه بلوری، DVD و 4K خواهد بود که در صورت خرید نسخه کامل فیلم، صاحب نسخه سیاه و سفید فیلم نیز خواهد شد. در هر حال هر یک از نسخه‌های فیلم گودزیلا منهای یک نیز قابل خریداری است.

انتظار می‌رود نسخه دیجیتالی فیلم Godzilla Minus One زودتر از نسخه فیزیکی فیلم عرضه شود، اما توهو تاکنون تاریخی برای آن مانند تاریخ عرضه نسخه خانگی این فیلم در دیگر بازارها را اعلام نکرده است. فیلم گودزیلا منهای یک تاکنون بیش از ۱۰۶.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۶.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۰.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. در ادامه می‌توانید تصویر نسخه خانگی فیلم Godzilla Minus One را مشاهده کنید:

کالکشن بلوری و نسخه‌های فیزیکی فیلم Godzilla Minus One

فیلم Godzilla Minus One اخیرا نامزد دریافت یک جایزه اسکار در بخش بهترین جلوه‌های ویژه در مراسم اسکار ۲۰۲۴ شده است تا به اولین فیلم گودزیلا تبدیل شود که نامزد دریافت یک جایزه اسکار می‌شود. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ردیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده