نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

فصل دوم سریال House of the Dragon فاصله زیادی تا پخش ندارد

طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای فصل دوم سریال House of the Dragon از شبکه اچ‌بی‌اُ منتظر بمانند.

جی.بی. پرت، رئیس بخش سرویس‌های استریم برادران وارنر دیسکاوری تأیید کرد که فصل دوم سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) در ماه ژوئن (خرداد-تیر) پخش خواهد شد. متأسفانه هنوز زمان دقیق پخش این اسپین-آف Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) مشخص نیست، اما به احتمال قوی در یکی از یکشنبه‌های ماه ژوئن به نمایش در می‌آید. فیلم‌برداری این فصل در انگلستان، اسپانیا و ولز انجام شد و در هشت قسمت تقدیم طرفدارها می‌شود.

سریال House of the Dragon که براساس رمان Fire and Blood (آتش و خون) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود، یک پیش‌درآمد برای سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) به‌حساب می‌آید که وقایع ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین را به نمایش در می‌آورد. نخستین فصل سریال خاندان اژدها که شامل ۱۰ قسمت بود، پس از پخش در ماه اوت ۲۰۲۲ با بازخوردهای خوبی از طرفدارها مواجه شد و توانست ۹ نامزدی در مراسم اِمی به‌دست آورد.

سریال فانتزی درام House Of The Dragon روی شروع و پایان خاندان تارگرین تمرکز دارد و وقایع آن حدود ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال Game Of Thrones رخ می‌دهد. این سریال داستان جنگ داخلی خاندان تارگرین را روایت می‌کند که با نام رقص اژدهایان شناخته می‌شود. نظر به اینکه فیلم‌نامه فصل ۲ سریال خاندان اژدها پیش از آغاز اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا نوشته شده بود، مراحل تولید این فصل در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده