نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۰

تریلر جدید انیمیشن گارفیلد ماجراجویی پدر و پسری را نشان می‌دهد

سونی پیکچرز تریلر جدیدی از انیمیشن The Garfield Movie را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی گارفیلد با پدرش هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن گارفیلد منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز دومین تریلر رسمی انیمیشن The Garfield Movie را منتشر کرده است که مانند تریلر اول شاهد گذشته گارفیلد و نحوه آشنایی او با جان آرباکل در دوران کودکی هستیم. حالا گارفیلد دوباره با پدرش قرار است ملاقات کند و در طول آن یک ماجراجویی پدر و پسری را قرار است در طول این انیمیشن شاهد باشیم. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از انیمیشن The Garfield Movie نیز منتشر شده است که تمرکز این پوستر روی شخصیت گارفیلد است و در ادامه می‌توانید این پوستر را هم شاهد باشید:

گارفیلد در پوستر جدید انیمیشن The Garfield Movie

کریس پرت در نقش گارفیلد، ساموئل ال جکسون در نقش ویک (پدر گارفیلد)، نیکلاس هولت، وینگ ریمز، سسیلی استرانگ، هانا وادینگهام، برت گلدشتاین، اسنوپ داگ و بوئن ینگ از جلمه بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Garfield حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دیوید رینولدز، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo، وظیفه نوشتن فیلمنامه و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor's New Groove و انیمیشن Chicken Little وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده دارند.

شخصیت گارفیلد توسط جیم دیویس خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۸ و در قالب یک کمیک استریپ معرفی شد. گارفیلد یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که در حال زندگی با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان است. پیش از این بیل موری در فیلم Garfield: The Movie محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties محصول سال ۲۰۰۶، صداپیشگی گارفیلد را بر عهده داشت.

انیمیشن The Garfield Movie قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳)‌ که مصادف با روز یادبود است، روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده