نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۵

دنی ویلنوو پیش از Dune 3 فیلم مرموز دیگری را خواهد ساخت

دنی ویلنوو اخیرا تایید کرده است که در حال کار روی یک فیلم معرفی نشده است که احتمالا قبل از فیلم Dune 3 آن را جلوی دوربین خواهد برد.

فیلم Dune Part 2 با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده و این فیلم علمی تخیلی در روز اول اکرانش بیش از ۳۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده است و احتمال دارد در هفته اول اکران نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و اکنون طرفداران منتظر تایید اعلام ساخت فیلم Dune 3 هستند. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران دنیای تل‌ماسه احتمالا برای قسمت سوم این فیلم باید کمی بیشتر صبر کنند.

دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune در مصاحبه با هالیوودریپورتر گفت که او اکنون چندین پروژه در اختیار دارد. او در ادامه و زمانی‌که از او در مورد صبر کردن تیم تولید برای شروع زمان فیلم‌برداری فیلم Dune 3 و افزایش سن بازیگران پرسیده شد، گفت که آن‌ها نیاز به یک استراحت دارند تا به فیلمنامه مناسبی دست پیدا کنند. ویلنوو همچنین گفت که ۴ پروژه در اختیار دارد که یکی از این آثار، یک پروژه مرموز و پنهان با موضوع زمان است که احتمالا فیلم بعدی ویلنوو خواهد بود.

دنی ویلنوو در پشت صحنه فیلم Arrival

ویلنوو توضیح داد: «اکنون چهار پروژه روی میز دارم. یکی از آن‌ها یک پروژه مخفی است که اکنون نمی‌توانم در مورد آن صحبتی کنم. اما باید خیلی سریع کار روی آن را آغاز کنیم. بنابراین قبل از اینکه به سراغ فیلم Dune Messiah و فیلم Cleopatra بروم، ایده خوب و مناسبی برای ساختن و انجام دادن در بین همه پروژه‌هایم دارم. فیلمنامه‌ همه این پروژه‌ها اکنون در حال نوشته شدن و نگارش هستند و بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد،‌ اما من کنترلی روی این قضیه ندارم.»

ویلنوو پیش از این گفته بود که فیلم Dune: Messiah آخرین فیلم او در دنیای تل ماسه خواهد بود، اما برادران وارنر هنوز به ساخت این فیلم چراغ سبز نشان نداده است. همچنین ویلنوو پیش از این تایید کرده بود که کریستی ویلسون کرنز، نویسنده آثاری چون فیلم 1917، فیلم Last Night in Soho، فیلم The Good Nurse و دو قسمت از سریال Penny Dreadful در حال نگارش نوشتن فیلمنامه فیلم Cleopatra است.

ویلنوو اخیرا اشاره کرده است که فیلم Rama یکی دیگر از پروژه‌های احتمالی آینده او است که این فیلم اقتباسی از رمان Rendevous with Rama اثر آرتور سی کلارک خواهد بود. اریک راث، نویسنده فیلم Killers of the Flower Moon که پیش از این با این کارگردان در فیلم Dune همکاری کرده بود، به‌تازگی گفته است که او فیلمنامه یک فیلم مرموز و فضایی را برای دنی ویلنوو نوشته است. او گفت که فیلمنامه فیلم در مورد فضا و زمان، تنهایی شدید و جاودانگی است و احتمال دارد فیلم بعدی ویلنوو، این پروژه باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده