نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۰

تاریخ اکران فیلم جدید کارگردانان Everything Everywhere All at Once مشخص شد

یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم جدید دنیل کوان و دنیل شاینرت، کارگردانان برنده جایزه اسکار فیلم Everything Everywhere All at Once را اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان اکران فیلم بعدی کارگردان‌های برنده جایزه اسکار ۲۰۲۳ مشخص و اعلام شده است. یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم جدید و بدون نام دنیل کوان و دنیل شاینرت، کارگردانان برنده جایزه اسکار فیلم Everything Everywhere All at Once در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۲ خرداد ۱۴۰۵) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و تنها یونیورسال از این فیلم به‌عنوان «untitled event film» یاد کرده است.

دنیل کوان و دنیل شاینرت با جایزه اسکار خود در اسکار ۲۰۲۳

احتمال دارد که این فیلم اثری با مقیاس و بودجه بزرگی باشد، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. دنیل‌ها بیشتر برای کارگردانی فیلم Everything Everywhere All at Once شناخته می‌شوند که در جریان اسکار ۲۰۲۳ سه جایزه اسکار برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال را برای این فیلم دریافت کردند. این فیلم در مجموع ۷ جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین تدوین را برنده شده است.

دنیل کوان و دنیل شاینرت همچنین پیش از این فیلم Swiss Army Man را در سال ۲۰۱۶ کارگردانی کرده بودند و به‌تازگی یک قسمت از سریال Star Wars: Skeleton Crew را کارگردانی کرده‌اند که این سریال از دنیای جنگ ستارگان در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. درکنار قرارداد با یونیورسال، دنیل‌ها دارای یک قرارداد با شرکت A24 نیز هستند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده